Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta hakijaa yleensä kutsutaan työhaastatteluun?

Vierailija
15.04.2025 |

Hakemuksen jälkeen on ollut videokysymyksiin vastaaminen. Varmaan vaihtelee eri yrityksissä, mutta osaisiko kukaan arvella, että jos haetaan yhtä henkilöä töihin, kuinka monta suunnilleen kutsutaan videokysymysten jälkeen tulevaan haastatteluun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oon joskus ollut joissain haastatteluissa ja jonossa ollut esim. 2-3 henkiöä.

Vierailija
2/8 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5, mutta riippuu tietysti aika paljon tehtävästä ja työnantajasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään. Siellä ne vaan keskenään mussuttaa pullaa ja ryystää kahvia.

Vierailija
4/8 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee paljon, ehkä 3-8.

Vierailija
5/8 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen talven aikana muutamaa työpaikkaa, joista kaksi ns. yksityiseltä sektorilta ja yhtä julksielta, 

Yktiyisen paikkoihin oli hakijoita niin, että ensimmäsieen hakijoita oli kuulemma seitsemän, joista kaksi haastateltiin toiseen hakijoita oli 11 ja 4 haastateltiin ensimmäisellä kierroskelle, toseilla kaksi, josita tehtiin valinta. Julksielle puolella hausssa olleeeseen paikkaan oli 27 hakijaa ja neljä haastateltiin. - Nykysien paikkani (yksityinen) jonka sain joitain vuosia sitten paikka haki kuusi ja haastateltin kolme. Sitä en tiedä miten paljon joihinkin paikkoihin on vain niitä hakijoita, jotka hakevat kun Kela odottaa ja vaatii ja johonkin on haettava. Mutta sen arvaan, että se saattaa jonkin verran vääristää hakijamääriä

Vierailija
6/8 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästäkymmenestäviidestä olen kolmen parhaan haastatellun joukkoon pääsyt muutaman kerran. Yhä ilman työtä.

Miksi me emme vain mene töihin? Kertokaa minulle se.

Vierailija
7/8 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljästäkymmenestäviidestä olen kolmen parhaan haastatellun joukkoon pääsyt muutaman kerran. Yhä ilman työtä.

Miksi me emme vain mene töihin? Kertokaa minulle se.

Tervetuloa kerhoon. - Eikä yhtäämn lohduta AV:n palstan päivystävän työttömien halveksija töräytykset, joissa olen pelkästään kuluneen viikon aikana saanut kuulla ihan liian monta kertaa olevani vain loinen joka tekisi palvelusken, jos vain ymmärtäsi kuolla pois ja häpeäsi syvästi sitä, että tuli opisklleeksi "vääränalanm maisteriksi" ymmärtämättä päiviäni jo ennen opintojej alkua jotta paikani olsi saanut joku tuottavampoi ja parempi ihmienn joka menee töihin, eikä losi yhteiskunann varoilla pyörimällä noidan kehää: tulisi olla kokemusta, että saisi trajolla olevan paikan mutta jotta jotta vois saada koekmsuta olsi tullut saada se paikka, mutta sitä ei saa jollei ole ensin kokemusta.....

Vierailija
8/8 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt missä olin niin oli 14 henkilöä tavallaan ryhmä haastattelussa, pikku hetki kahden kesken.  Ehdin juuri kotiin, niin soittivat ja onnitteli valinnasta. Vielä viikko entisestä irtisanomisaikaa, pidän viikon loman ja aloitan uudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi