Eka lämmin päivä ja pussikaljaporukat ölisee puistoissa ja parvekkeilla
Kyllä nauran kun ne yöllä paleltuu hihattomine paitoineen.
Kommentit (86)
Jo on huvit ap:lla, kun naurut irtoaa hihattomissa dokaavista juopoista...
Mutta hellyyttävää huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä niin ihmeellinen takapajula, että puistoissa ulkoilmasta nauttivat leimataan juopoiksi ja suurin osa kaupunkilaisista makaa kauniina kevätpäivänä sohvalla suljettujen verhojen takana. Muualla Euroopassa puistot täyttyvät jopa talvikuukausina eikä kukaan näe siinä mitään pahaa. Tulin juuri puistosta kotiin, mutta tippaakaan en ole juonut alkoholia. Ei tullut kylmäkään, kun oli myös lämmintä vaatetta mukana.
Sun pitäis varmaan silmälääkärillä käydä jos et erota juoppoja normaaleista ihmisistä
Erittäin ahdasmielistä jos leimaat "juopot" joksikin erilliseksi ryhmäksi jota ei lueta "normaalien" ihmisten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäis opetella se kohtuujuominen. Ja se ei auta jos yksi osaa jos toiset tuo mukanaan keissin kaljaa. Kukin itselleen.
Kukin vastaa tekemisistään. Jos puistoporukassa yks tai kaks huutaa superjurrissa, niin tekeekö se kymmenestä muusta örinäjuopon?
Kyllä se käytännössä leimaa koko porukan.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Joko nyt liikkeellä.
Hitto ku en hokassu...mää oon vielä himassa!
Tykkäsin kans nuorempana istua puistossa ja ottaa muutaman oluen. Nyt oon ikää 39v ja jotenki ei enää jaksa vaan istun mieluummin pubin tai omalla terassilla. En ylenkatso kyllä heitä,jotka puistossa chillaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyttäys, katkeruus ja jopa kateellisuus. Nuo paremman ihmisen hyveet.
Kateus pummeja kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikki "sepet" ja "riitat" puistonpenkeiltä on näpyttänyt puolustus kommentit?😅
Miks sua heilauttaa tai kiinnostaa "sepet ja riitat"? Mene ihmeessä mukaan, jos niin tylsää on?
Mulla valitettavasti on kaksi asiaa mitä heillä ei ole. Työpaikka ja maine. Sen sijaan heillä on jotain mitä minulla ei ole. Alkoholi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikki "sepet" ja "riitat" puistonpenkeiltä on näpyttänyt puolustus kommentit?😅
Jo.
Joko muita kyttäävät "hyvät ihmiset" on kokeneet itsensä paremmiksi?
Yleensä ihmiset jotka ei ole noilla penkeillä tappelemassa vodka pullosta on hyviä ja parempia ihmisiä ilman "" merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Nyt selvis millasia vauva.fi palstailijat on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka ei käy itse puistoissa kuin korkeintaan koiraansa kusettamassa ja paskattamassa kyttäävät puistodenoja? Miten se on heiltä pois, jos siellä puistossa juovat? Mikä tähän motivoi? Hakeeko ne itselleen vakuuttelua paremmuudestaan?
Mä en ymmärrä.
Voishan puistoon mennä mutta kun nistit ja juopot riehuu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me mennään huomenna jokirantaan, kylmälaukkuun prosecco pullo ja jotain pikkupurtavaa. Ei todellakaan olla mitään juoppoja.
Ilman viinaa ei voinut mennä?
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmisten nauttia elämästä jos ei mitenkään muuten häiritse kuin kovaäänisesti puhelemalla.
Tunnetusti juopot on hyvin hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me mennään huomenna jokirantaan, kylmälaukkuun prosecco pullo ja jotain pikkupurtavaa. Ei todellakaan olla mitään juoppoja.
Ja mä saan ohikulkijoiden tuomitsevia katseita, kun istun viikkovapaillani vaikka ke klo 12 puistossa muutaman lonkeron ja frendin kans musaa kuuntelemassa. Päiväduunari tekee ihan samaa lauantaisin terdellä. Mikä näiden ero on? Muu kuin, että mä säästän puistossa istumalla rahaa.
- kolmivuoroduunari
Ehkä korkeakoulussa ne opettaa mitä sivistynyt käytös on. Kaikkea ei voi saada elämänkoulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmisten nauttia elämästä jos ei mitenkään muuten häiritse kuin kovaäänisesti puhelemalla.
Vähemmän ne siellä puistossa häiritsee ketään kuin kerrostalo naapurin pianoa takova hienostorouva "wannabe-sopraano" tai tämän viulunsoittoa opetteleva kermaperse jälkikasvu.
Hienostorouvat asuu omakotitaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä saan ohikulkijoiden tuomitsevia katseita, kun istun viikkovapaillani vaikka ke klo 12 puistossa muutaman lonkeron ja frendin kans musaa kuuntelemassa. Päiväduunari tekee ihan samaa lauantaisin terdellä. Mikä näiden ero on? Muu kuin, että mä säästän puistossa istumalla rahaa.
- kolmivuoroduunari
Anna katsoa. Mua vi...... suomessa kun jotkut kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kun katsovat pahantahtoisesti.
Niin mä nykyään annankin.. Moni kyttääjä on itse työtön luuseri, jolla ei ole varaa edes puistossa maistella. Pitää kulissiaan yllä ja juo sitten
Joo suuryritysten toimitusjohtajathan ne siellä puistonpenkin edessä painii paskat housussa oksennukset rinnassa ja paini paranee kun poliisit tulee paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä niin ihmeellinen takapajula, että puistoissa ulkoilmasta nauttivat leimataan juopoiksi ja suurin osa kaupunkilaisista makaa kauniina kevätpäivänä sohvalla suljettujen verhojen takana. Muualla Euroopassa puistot täyttyvät jopa talvikuukausina eikä kukaan näe siinä mitään pahaa. Tulin juuri puistosta kotiin, mutta tippaakaan en ole juonut alkoholia. Ei tullut kylmäkään, kun oli myös lämmintä vaatetta mukana.
Ehkäpä se johtuu siitä että muissa maissa se juominen ei mene oksenteluksi, pusikkoon kusemiseksi, siihen kaatumiseksi, tappeluksi jne.
Briteissä ja ranskassa voi kesken työpäivän käydä pubissa mutta suomessa tiedetään että jos haiset viinalle niin viina vie ja mies vikisee.
Oletko sä koskaan ollut tekemisissä brittien kanssa? :D
20 vuotta asuin briteissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me joimme muutamat siiderit ystäväni oktalon pihassa ja kuuneltiin musiikkia. En usko että ketään häiritsi.
Tee sama stadin ok-alueella, niin saleen joku soittaa jo kytät. Jotka tulee paikalle vaan toteamaan, että muistakaa klo 22-07 yörauha. Samoin se menee noille puistoonkin kyttiä soittelijoille. Soittajille sakot poliisin resurssien sitomisesta perusteettomilla häiriöpuheluilla. Siinä se todellinen yhteiskunnallinen häirikkö on.
Ongelma ratkeaa myös sillä että kielletään julkijuopottelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Proseccon alkoholi on jotenkin erilaista kuin oluen tai Koskenkorvan?
Ei varmasti ole mutta en tykkää oluesta enkä koskenkorvasta.
niin eli viinaa pitää olla.
Niin. Tämä maailma kun ei ole vain lapsiperheille ja SINUN valinnallesi. Eikö ole epäreilua?