Eka lämmin päivä ja pussikaljaporukat ölisee puistoissa ja parvekkeilla
Kyllä nauran kun ne yöllä paleltuu hihattomine paitoineen.
Kommentit (86)
Ihmiset, jotka ei käy itse puistoissa kuin korkeintaan koiraansa kusettamassa ja paskattamassa kyttäävät puistodenoja? Miten se on heiltä pois, jos siellä puistossa juovat? Mikä tähän motivoi? Hakeeko ne itselleen vakuuttelua paremmuudestaan?
Mä en ymmärrä.
Kyllä me mennään huomenna jokirantaan, kylmälaukkuun prosecco pullo ja jotain pikkupurtavaa. Ei todellakaan olla mitään juoppoja.
Tämä kesä vietetään kokonaan pusikossa makoilemassa. Nyt ei kiinnosta juuri muu.
Antakaa ihmisten nauttia elämästä jos ei mitenkään muuten häiritse kuin kovaäänisesti puhelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Ekat puistokelit ja Larun katkerat kyttääjät vinkuu ja kirjottelee Larulehteen tai nettiin kiimoissaan purkauksiaan puistoissaistujista. Luulis olevan omassa elämässä jotain sisältöä ja tekemistä? Mutta ei, pääasia, että on AIKAA ja MIELENKIINTOA kytätä joittenkin hamppien tekemisiä?
Luoja.
Missä puistossa ne on? Rannalla?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me mennään huomenna jokirantaan, kylmälaukkuun prosecco pullo ja jotain pikkupurtavaa. Ei todellakaan olla mitään juoppoja.
Ja mä saan ohikulkijoiden tuomitsevia katseita, kun istun viikkovapaillani vaikka ke klo 12 puistossa muutaman lonkeron ja frendin kans musaa kuuntelemassa. Päiväduunari tekee ihan samaa lauantaisin terdellä. Mikä näiden ero on? Muu kuin, että mä säästän puistossa istumalla rahaa.
- kolmivuoroduunari
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ihmisten nauttia elämästä jos ei mitenkään muuten häiritse kuin kovaäänisesti puhelemalla.
Vähemmän ne siellä puistossa häiritsee ketään kuin kerrostalo naapurin pianoa takova hienostorouva "wannabe-sopraano" tai tämän viulunsoittoa opetteleva kermaperse jälkikasvu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä porukka eiku vaan uuniin.
Tarkoittanet kyttääjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat puistokelit ja Larun katkerat kyttääjät vinkuu ja kirjottelee Larulehteen tai nettiin kiimoissaan purkauksiaan puistoissaistujista. Luulis olevan omassa elämässä jotain sisältöä ja tekemistä? Mutta ei, pääasia, että on AIKAA ja MIELENKIINTOA kytätä joittenkin hamppien tekemisiä?
Luoja.
Missä puistossa ne on? Rannalla?
Tämä. Elämäänsä elävät ihmiset ei edes huomaa missä ne ovat.
Jo on näköjään metelöivät sikailijat ottaneet itseensä kommenteista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä saan ohikulkijoiden tuomitsevia katseita, kun istun viikkovapaillani vaikka ke klo 12 puistossa muutaman lonkeron ja frendin kans musaa kuuntelemassa. Päiväduunari tekee ihan samaa lauantaisin terdellä. Mikä näiden ero on? Muu kuin, että mä säästän puistossa istumalla rahaa.
- kolmivuoroduunari
Anna katsoa. Mua vi...... suomessa kun jotkut kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kun katsovat pahantahtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Proseccon alkoholi on jotenkin erilaista kuin oluen tai Koskenkorvan?
Me joimme muutamat siiderit ystäväni oktalon pihassa ja kuuneltiin musiikkia. En usko että ketään häiritsi.
Vierailija kirjoitti:
Pussikaljaporukat parvekkeilla? Mit vit..?
Ihan tuttua kerrostaloissa. Ei jakseta ravata jääkaapilla niin se muovipussi täynnä lämpenevää olutta pyörii jaloissa ja musiikki kovenee promillejen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Jo on näköjään metelöivät sikailijat ottaneet itseensä kommenteista päätellen.
Ap, kyttääjä sielunkavereineen tässä tuntuu tänäkin keväänä itseensä otteneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kolmivuoroduunari
Anna katsoa. Mua vi...... suomessa kun jotkut kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kun katsovat pahantahtoisesti.
Niin mä nykyään annankin.. Moni kyttääjä on itse työtön luuseri, jolla ei ole varaa edes puistossa maistella. Pitää kulissiaan yllä ja juo sitten himassa kalsarikännejä vaimonsa v ittu ilua kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä niin ihmeellinen takapajula, että puistoissa ulkoilmasta nauttivat leimataan juopoiksi ja suurin osa kaupunkilaisista makaa kauniina kevätpäivänä sohvalla suljettujen verhojen takana. Muualla Euroopassa puistot täyttyvät jopa talvikuukausina eikä kukaan näe siinä mitään pahaa. Tulin juuri puistosta kotiin, mutta tippaakaan en ole juonut alkoholia. Ei tullut kylmäkään, kun oli myös lämmintä vaatetta mukana.
Ehkäpä se johtuu siitä että muissa maissa se juominen ei mene oksenteluksi, pusikkoon kusemiseksi, siihen kaatumiseksi, tappeluksi jne.
Briteissä ja ranskassa voi kesken työpäivän käydä pubissa mutta suomessa tiedetään että jos haiset viinalle niin viina vie ja mies vikisee.
Oletko sä koskaan ollut tekemisissä brittien kanssa? :D
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kyllä niin ihmeellinen takapajula, että puistoissa ulkoilmasta nauttivat leimataan juopoiksi ja suurin osa kaupunkilaisista makaa kauniina kevätpäivänä sohvalla suljettujen verhojen takana. Muualla Euroopassa puistot täyttyvät jopa talvikuukausina eikä kukaan näe siinä mitään pahaa. Tulin juuri puistosta kotiin, mutta tippaakaan en ole juonut alkoholia. Ei tullut kylmäkään, kun oli myös lämmintä vaatetta mukana.
Sun pitäis varmaan silmälääkärillä käydä jos et erota juoppoja normaaleista ihmisistä
Pussikaljaporukat parvekkeilla? Mit vit..?