Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myooman poisto vaihtoehdot

Vierailija
15.04.2025 |

Hei. 

täällä ehkä olisi muitakin joilla on kokemusta myoomista.

Minulla on havaittu kookas myooma herakalvon alla.  Koko 10cmx7cm.

Yleislääkäri ehdotti kohdun poistoa. Minä sanoin että ei. Minulla on nimittäin vielä lapsihaave. Olen 35. Eikä ole ennestään lapsia.

Onko kenelläkään kokemusta Hifu-hoidosta? Tai tietoa miten tämä kannattaisi hoitaa nopeasti ja mahdollisimman pienillä vaurioilla.

Olen kuullut että ainakin Turussa tehdään Hifu-hoitoja.

Onko kukaan ollut Hifu hoidossa myoomia poistattamassa? Kuinka pääsit sinne?

Kiitos jos jaksatte vastailla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä että hoitaja soittaa tänään, niin saan jotakin lisätietoa.

olen vaan kärsimätön ja haluan kuulla muiden myooman poisto tarinoita.

Vierailija
2/4 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta poistamisesta, mutta vuosikymmenten takaa. Ennen ja jälkeen lasten saamisen. Ensimmäisellä kerralla päädyin kokeneen gynekologin hoitoon terveyskeskuslääkärin lähetteellä ja hän päätti, että leikataan. Toisella kertaa yksityinen gynekologi laittoi lähetteen leikkaukseen TYKSiin.

Yleislääkärihän ei näistä poistoista päätä, eikä suorita niitä, vaan laittaa lähetteen eteenpäin. Tosin lähetteen sisällöllä on varmaan merkitystä. Selvittele alan erikoislääkärin kanssa, mitä sinulle voidaan tehdä, onko kohdunpoisto ainoa vaihtoehto.

Vierailija
4/4 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiitos, 

Yleislääkäri oli tutkinut minun anemia-asiaa niin se oli siitä huolissaan. Nyt ferritiinipussin jälkeen rauta ym. Arvot ok, ja sain vuotoihin lääkitystä.

Mua vaan pelottaa tuo että alkaisivat markkinoimaan vielä sitä kohdun poistoa. Näin nuorelle Kohdunpoisto voi tehdä laskeumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi