Millainen on suosikkiburgerisi ja teettekö niitä itse?
Aion tänään laittaa ensimmäisen smashburgerin grilliin hankitulla paistolevyllä. Pitäisi keksiä mitä muuta siihen laittaisi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Teen itse. Perus iso hampurilaissämpylä, jonka väliin teen mustapapupihvit. Pihvien alle paprikamajoneesia ja salaattia, pihvien päälle hampurilaisjuustoa, tomaattia ja paprikamajoneesia.
Sitten käärin leivinpaperiin ja pidän muutaman minuutin 175 asteisessa uunissa, niin tulee hyvä grillimäinen koostumus.
Hyi helvata. Ei tuo mikään burgeri ole vaan joku vegeläjä
Vierailija kirjoitti:
Teen itse. Perus iso hampurilaissämpylä, jonka väliin teen mustapapupihvit. Pihvien alle paprikamajoneesia ja salaattia, pihvien päälle hampurilaisjuustoa, tomaattia ja paprikamajoneesia.
Sitten käärin leivinpaperiin ja pidän muutaman minuutin 175 asteisessa uunissa, niin tulee hyvä grillimäinen koostumus.
Mustapapupihvi, aaahhhahahahhaaa
Tiedätkö edes mikä pihvi on? Vinkki: se ei sisällä soijaa tai papuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten käärin leivinpaperiin ja pidän muutaman minuutin 175 asteisessa uunissa, niin tulee hyvä grillimäinen koostumus.MUSTAPAPUPIHVIT? 🤮 Vie nyt vegepaskasi johonkin muuhun ketjuun.
Miksi veisin, kun ovat suosikkiburgereitani :) Noloa häiriintyä noin kovin siitä, että ihmisillä on omat suosikkinsa..
Kukaan ei laita burgeriinsa kasvispihviä maun vuoksi.
Minä laitan. Tosiaan tykkään eniten nuista itse tekemistäni mustapapupihveistä hampurilaisessa.
Hyi saatana
Kyllä vaan nekin maistuvat. Kyllä veren maku on veren maku.