Uskaltaisiko Tallinnaan mennä yksin?
Mies ei ole hakenut passia lupailuistaan huolimatta. Ei ole ketään joka lähtisi kanssani. En ole koskaan matkustanut yksin.
Kommentit (82)
Jätä vaikka takki tuolin selkämykselle. Tuskin ketään kiinnostaa jos ei ole Canadian goose tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan että mies varmaan suhtautuu nuivasti kun menis rahaa.. ja ei tykkäisi että menisin yksin
Ap
So? Ei aikuisen ihmisen tarvitse kysellä lupaa tuollaiseen. Jos sulla on siihen varaa, sä saat ihan itse päättää menetkö vai et.
Kyllä parisuhteessa tulee vähän miettiä toisenkin tunteita. Ei voi tulla ja mennä miten huvittaa kuten sinkku. Et vissiin ole ikinä ollut parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainut että miten toimia laivalla. Kun istumapaikka lähtee aina heti jos menee käymään wc tai ruokaa hakemassa, tai taxfree?
Ap
Kannattaa ottaa hytti. Se ei maksa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaan että mies varmaan suhtautuu nuivasti kun menis rahaa.. ja ei tykkäisi että menisin yksin
Ap
Oletko joku retardi?
Oman kokemukseni mukaan Tallinna on jopa ilta-aikaan turvallisemman oloinen kuin vaikkapa Tampere, näin yksinmatkaavan naisen näkökulmasta.
Siisti ja moderni kaupunki! Kivijalkaliikkeet voimissaan toisinkuin Suomessa. Kannattaa lähteä yksinkin.
Mä käyn usein Tallinnassa. Käytän sinne ihan itse tienaamaa rahaa, et puolison turha nillittää. Ei ole pois talous budjetista. Ja puoliso ei edes tiedä paljon mulla sitä rahaa sinne menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökortti kelpaa, ei tarvi passia.
No ei ole sitä henkilökorttia. Eikä passia. Ainoastaan hänellä ajokortti
Ap
Kai nyt joku henkkari pitäis olla? Ei saanut sitten äänestääkään?
Äänestykseen riittää ajokortti. Eikä ole virossa passia kysytty. Omalla autolla mennessä on Suomen Tulli katsonut passin jokakerta menomatkalla myös vänkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökortti kelpaa, ei tarvi passia.
No ei ole sitä henkilökorttia. Eikä passia. Ainoastaan hänellä ajokortti
Ap
Kai nyt joku henkkari pitäis olla? Ei saanut sitten äänestääkään?
Riittää ihan ajokortti äänestykseen eli ei tartte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks sinne pääse ihan henkkareilla, ei tarvita passia?
Viroon matkustavalla Suomen kansalaisella tulee aina olla mukanaan virallinen matkustusasiakirja, jollaisia ovat vain passi sekä poliisin myöntämä kuvallinen henkilökortti
No henkilökortistahan kirjoittaja just puhuu, pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks sinne pääse ihan henkkareilla, ei tarvita passia?
Pääsee. Tosin kun kävin kuukausi sitten ei ollut kumpaakaan, mutta onnistui silti. Jos jää kiinni, tulee iso sakko.
Mene ihmeessä. Voit aloittaa tästä uuden elämän ja ruveta tekemään pitempiäkin reissuja yksin.
Tallinnassa vain kourallinen mustia.
Vierailija kirjoitti:
No jos et oo koskaan yksin matkustanut, niin en nyt ihan ekaksi Tallinnaan menisi
No kyllä minä menisin juuri sinne ekaksi. Helppo nakki, suomellakin pärjää.
10 v sitten kävin kevyesti, nyt en enää menisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainut että miten toimia laivalla. Kun istumapaikka lähtee aina heti jos menee käymään wc tai ruokaa hakemassa, tai taxfree?
Ap
No sitten etsit muualta uuden istumapaikan.
Siis meinaatko ap mennä sinne MIEHENSÄ RAHOILLA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useita kertoja. Pidä järki päässä ja kohtuus mielessä niin hyvin menee.
No en ole juomassa alkoholia. Ihan ostoksille ja fiilistelemään paikkoja. Oon vaan ollut keskustassa mutta tuskin uskallan yksin lähteä kauemmas ostoskeskukseen vai onko niihin joku vikingline bussikyyti sinne ja takaisin?
Ap
Tallinnassa on hyvin toimiva julkinen liikenne. Ja tosiaan Bolt hyvin edullinen.
Iäkkäänä naisena nostit kuukausia vanhan ketjun myös.