Uskaltaisiko Tallinnaan mennä yksin?
Mies ei ole hakenut passia lupailuistaan huolimatta. Ei ole ketään joka lähtisi kanssani. En ole koskaan matkustanut yksin.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo hyvä aika lähtee 7.45 helsinki-> tallinna klo 10 ja lähtee 17.30-> 20 helsinki
Aika kauan aikaa tuossa olla tallinnassa. Mitä siellä voisi tehdä yksin. Tietth syömässä ja kiertelee mutta jaksaako noin kauan? Yksin vielä..ja tottakait mua jännittää kun en ole ollut yksin. Helsingissä osaan kyllä mennä yksin
Ap
Kiertelee kaupunkia, ihan jo siinä Viru keskuksessa ja Rottermanin alueella on shoppailtavaa. Merenkulkumuseo ja Bastionin tunnelit ovat ihan keskustassa, ei tarvitse julkisia käyttää. Ja laivassa on oltava takaisin vähintään 30 min ennen, hyvä olla jo hyvissä ajoin ennen klo 17.
Käy kiek in the kök museossa (neljä tornia ja bastionikäytävät)
Eckeröllä halvemmalla
9:00 - 11 hel tal
18:30-21 tal hel
sopiva aika ja menossa aamiainen ja paluussa illallinen niin laivalla aika menee mukavasti
Kaikenlaisia nyhveröitä sitä onkin. Suurin riski on Tallinnan lautan suomalaiset juopot. Tallinna on siisti ja sivistynyt kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Eckeröllä halvemmalla
9:00 - 11 hel tal
18:30-21 tal hel
sopiva aika ja menossa aamiainen ja paluussa illallinen niin laivalla aika menee mukavasti
Mä oon viikkarilla käynyt aiemmin tallinnassa niin varmaan sillä eka yksin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et oo koskaan yksin matkustanut, niin en nyt ihan ekaksi Tallinnaan menisi
Kuin? Perusteluja?
Ap
Ettei sattuisi mitään. Yksinäinen naisturisti kiinnostaa myös rikollisia
Höpöhöpö Tallinna on erittäin turvallinen. Enemmän pelättävää on Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Just olin siellä teinin kanssa. Aika turvallisin mielin sai matkustella taksilla,kun latasin boltin. Tulihan tuota silti käveltyäkin,mutta välillä säästin jalkoja ja mentiin pari-kolme kilsaa taksilla kaupoille ja maksoi alle 4e.
Miksi ette käyttäneet julkisia?
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia nyhveröitä sitä onkin. Suurin riski on Tallinnan lautan suomalaiset juopot. Tallinna on siisti ja sivistynyt kaupunki.
Todellakin, epämääräiset kehitysmaalaiset rikolliset ja -ahdistelijat, tappelevat ja muutakin tekevät taksikuskit jne. ovat tällä puolen lahtea. Viro on sivistynyt valkoisten asuttama maa ja tummemmat ovat entisistä neuvostotasavalloista jotka eivät halua mitään somppuja naapurikseen tai kouluihinsa riehumaan sen enempää kuin muutkaan.
Tallinnan kävijänä tuo 5-6 tuntia menee nopeasti. Ota satamasta ns. bussikortti päiväksi. Nykyään sieltä pääsee myös ratikalla ydinkeskustaan. Sitähän en tiedä mikä sinua kiinnostaa, ostokset vai museot. Viru-keskuksen lähellä on Solaris-ostoskeskus, jos eesti-design kiinnostaa, niin tämä on hyvä paikka. Vanhassa kaupungissa on pari helposti löydettävää nähtävyyttä, kuten Raadin apteekki ja Maiasmokk kahvila. Telliskiveen en ensikertalaisena lähtisi, jos ei nyt koko päivää halua siellä pyöriä.
Ainut että miten toimia laivalla. Kun istumapaikka lähtee aina heti jos menee käymään wc tai ruokaa hakemassa, tai taxfree?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökortti kelpaa, ei tarvi passia.
No ei ole sitä henkilökorttia. Eikä passia. Ainoastaan hänellä ajokortti
Ap
No oikeasti et ole lähdössä mihinkään, oletko edunvalvonnassa kun ei ole edes henkilökorttia
Ap:lla kai on, (mielikuvitus)miehellä ei.
Tallinna (ainakin keskustan alue, lähiöistä en tiedä) on nykyään turvallisemman ja siistimmän tuntuinen kuin Helsinki. Tottakai uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainut että miten toimia laivalla. Kun istumapaikka lähtee aina heti jos menee käymään wc tai ruokaa hakemassa, tai taxfree?
Ap
Niin se menee että paikat menee kun poistuu johonkin. Ollaan käytetty tavaralokeroa tai ostettu hytti matkoille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se maksaa jotain 50-60€ ja on voimassa 5 vuotta. Luuseri, jos ei ole passia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lounge?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se maksaa jotain 50-60€ ja on voimassa 5 vuotta. Luuseri, jos ei ole passia.
Tulee siihen vielä kuvan hinta. Vähän alle 100€ ja ei vaan ole viitsinyt hakea passia tai käydä kuvassa. Yksin mä joudun lähtee jos haluan mennä. Itse tykkään matkustaa
Ap
Olen iäkkäänä naisena kävellyt yksin Tallinnassa varmaan parisataa kertaa sekä ajanut bussilla ja ratikalla, myös pimeällä. Koskaan ei ole ollut mitään hämminkiä.
Oon 33v ja käynyt Tallinnassa kahdesti yksi. Vähän kun Turkuun tai Tampereelle menisi
Niin onko sulla oikea mies