Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkarapukimaraan koukussa olevia paikalla?

Vierailija
14.04.2025 |

Saa kertoa. Minkä kanssa syöt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö liikaa katkarapuja saa kihdin. 

Vierailija
2/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniperunan täytteenä tai saaristolaislimpun päällä. Enpä olekaan aikoihin ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö liikaa katkarapuja saa kihdin. 

Katkaravut nostattavat kolesteroolia. 

Vierailija
4/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi varaa, niin söisin joka päivä, leivän päällä. Tutussa kahvilassa otan aina katkaraputäytteisen croissantin tai voileivän. Pitsaan haluan aina katkarapuja ja jos salaattibuffassa kaupassa on katkarapuja, niin kokoan itselleni salaatin runsailla katkaravuilla.

Vierailija
5/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi varaa, niin söisin joka päivä, leivän päällä. Tutussa kahvilassa otan aina katkaraputäytteisen croissantin tai voileivän. Pitsaan haluan aina katkarapuja ja jos salaattibuffassa kaupassa on katkarapuja, niin kokoan itselleni salaatin runsailla katkaravuilla.

Ai niin, ja silloin kun Saarioisten tonnikalapitsassa oli vielä ne kolme katkarapuja päällä, niin ostin niitä pistoja joskus, mutta kun ne jätettiin pois, niin en ole enää ostanut.

Vierailija
6/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa! Nyyh!

Vierailija
7/7 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, ja silloin kun Saarioisten tonnikalapitsassa oli vielä ne kolme katkarapuja päällä, niin ostin niitä pistoja joskus, mutta kun ne jätettiin pois, niin en ole enää ostanut.

Just ostin pitkästä aikaa ja aloin muistelemaan että eikö näissä ollut katkarapujakin.Tosiaan se 3 kpl.