Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

17v jo yhdessä!

Vierailija
15.03.2007 |

Vieläkin olemme kuin pahaiset kakarat. Textailemme ja soittelemme päivittäin. Sexyä n.5x viikko. Leikimme ja olemme hävyttömiä (ainakin nuorison mielestä jos tietäisivät). Vai onko tämä päiväuni... ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat olleet 50 naimisissa. ja railakasta meno ollut. tiedän koska olen vieraillut kotona joskus hieman huonoon aikaan ilmoittamatta...

rakastuvat kuulemma vieläkin aina uudestaan vaan. siinä on jotain mihin pyrkiä.

Vierailija
2/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei voi mitenkään olla sellainen, että visuaalisuus on kiihottumisessa tärkeää. Tai onhan niitä toki sellaisiakin, joita old shags, granny, mature, yms. seksin lajityypit kiinnostavat. Marginaaliryhmä kuitenkin. Itse kuulun siihen suurehkoon miesryhmään, jotka saavat parhaat kiksinsä alle 30 vuotiaista kiinteistä, urheilullisista synnyttämättömistä naisista. Pakottavan tarpeen tullen voi tietenkin tyhjentää kassinsa johonkin muuhunkin, mutta ei monta kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies ei voi mitenkään olla sellainen, että visuaalisuus on kiihottumisessa tärkeää. Tai onhan niitä toki sellaisiakin, joita old shags, granny, mature, yms. seksin lajityypit kiinnostavat. .

Vierailija
4/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, joka saa kiksit alle 30-v kiiinteistä ja urheilullisista SYNNYTTÄMÄTTÖMISTÄ naisista. Jännä rajaus, sillä mistä voit edes tietää onko nainen synnyttänyt? Olenko siis utopiaa, jos olen alle 30 v kiinteä ja urheilullinen mutta kaksi lasta synnyttänyt..? Ja tiedän monta muutakin vastaavaa naista. Pieniä stereotypioita taas...

Vierailija
5/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänsä " hieno" nainen ei koskaan kerro. Paljo on alle 30v muijii jotka synnyttämättöminä on huonommassa kunnossa kun minä :)

Vierailija
6/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan sellainen yhteys, jota en pysty selittämään. Meillä kaksi pientä lasta ja seksielämä välillä vilkkaampaa, välillä hiljaisempaa. Kaiken perusta on kuitenkin syvä rakkaus, luottamus ja kunnioitus toisiamme kohtaan.

Ja ihanaltahan se tuntuu, kun yhä kiihotan miestäni ja kiihotun hänestä. Itse olen kaikkea muuta kuin unelmavartaloinen, ja silti seksielämämme on onnellista. Ehkä juuri siksi, että muutoinkin elämämme on onnellista. Jonkun mielestä varmaankin tylsää, mutta minulle sopii tämä =)

Vierailija
7/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä, kun vaimoni on synnyttänyt. Lisäksi minulla on melko laaja otanta synnyttämättömistä naisista, joten tiedän, miltä synnyttämätön pillu näyttää ja tuntuu. Lisäksi tiedän miltä näyttävät rinnat, joilla ei ole imetetty. Puhumattakaan venähtäneestä vatsasta ja löysästä olemuksesta.

Vierailija:

mies, joka saa kiksit alle 30-v kiiinteistä ja urheilullisista SYNNYTTÄMÄTTÖMISTÄ naisista. Jännä rajaus, sillä mistä voit edes tietää onko nainen synnyttänyt? Olenko siis utopiaa, jos olen alle 30 v kiinteä ja urheilullinen mutta kaksi lasta synnyttänyt..? Ja tiedän monta muutakin vastaavaa naista. Pieniä stereotypioita taas...

Vierailija
8/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No siitä, kun vaimoni on synnyttänyt. Lisäksi minulla on melko laaja otanta synnyttämättömistä naisista, joten tiedän, miltä synnyttämätön pillu näyttää ja tuntuu.

Vierailija
9/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No siitä, kun vaimoni on synnyttänyt. Puhumattakaan venähtäneestä vatsasta ja löysästä olemuksesta.

ei se niistä synnytyksistä johdu