Tuore maustekurkkujen ja suolakurkkujen hinnat nousee!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Saako jostain nyt niitä tuore-suolakurkkuja, sellaisia kuin mitä Virossa myydään kesällä? Siis jotka ei säily kovin kauan ja on tosi raikkaita? Olen nännyt kyllä avomaan kurkkuja sellaisenaan jo kaupassa.
Meillä ainakin tehdään niitä itse kotona, kun avomaankurkkukausi alkaa ja kurkkujen hinnat tippuu euron kilo tuntumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako jostain nyt niitä tuore-suolakurkkuja, sellaisia kuin mitä Virossa myydään kesällä? Siis jotka ei säily kovin kauan ja on tosi raikkaita? Olen nännyt kyllä avomaan kurkkuja sellaisenaan jo kaupassa.
Meillä ainakin tehdään niitä itse kotona, kun avomaankurkkukausi alkaa ja kurkkujen hinnat tippuu euron kilo tuntumaan.
Mäkin ostin pari mustaherukkapensasta alesta syksyllä, mutta pikasuolakurkut jäi silti tekemättä. Nyt on vasta pienet lehdenalut tulossa, eli taida vielä onnistua :). Teetkö jollain virolaisella ohjeella vai miten?