Ihmisyys voitti vaaleissa
Kommentit (43)
Se antaa hieman toivoa tulevaisuuteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ja luuserius voitti vaaleissa. Viisaus, älykkyys ja taidot hävisivät.
Saamattomat työttömät paskat vasemmistolaiset ali-ihmiset pääsivät kuin pääsivätkin sohvalta ylös jotta voisivat jatkaa loisimistaan.
Olen akateemisesti koulutettu ja olen ollut työelämässä vuodesta 1992 lähtien. Palkka on hyvä. Äänestin vasemmistoliittoa koska äänestin vähäosaisten puolesta. Tiesitkö muuten että 80% persujen kannattajista on työttömiä.
Akateemisesti koulutettu mutta et osaa tilastoja yhtään lukea.
Vaaleissa voitti vasemmistovalheet! he kampanjoi eduskuntavaaliaiheilla vaikka vaalit oli kunta- ja aluevaalit.
Vaalit voitti vastuuton taloudenpito, woge, ideologinen hömppä jne
Vasemmisto voitti vaalit tekemättä mitään. Kertoo jotain politiikan tilasta.
En usko että mitään ihmeempää tapahtuu. Pk-seudulla kokkareet pitää edelleen nuijaa. Eli nuijat hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aletaan hommamaan se kansalaispalkka!
Mene mieluummin töihin.
Poliitikot lupaa, mitään ei tapahdu.
Kansalla ei näytä olevan mitään käsitystä maailman taloudellisesta tilasta. Media ei ole tehnyt mitään asian eteen, ainoastaan käyttänyt tilannetta hyväkseen ja tehnyt tauotonta vasemmiston vaalityötä.
Journalismi on kuollut.
Pahuus, ilkeys, ahneus hävisi
Olen tismalleen samaa mieltä. 👍🏻
Onko ihmisyys sitä, että annetaan rahaa Kela-matkaajille vaikka Suomi köyhtyisi samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt aletaan hommamaan se kansalaispalkka!
Mihin voi antaa tilinumeron vappusatasta varten?
Tili on tyhjä ja vappu tulossa, äkkiä mania mulle nytten:)
>> äänestin vähäosaisten puolesta <<
Minulla oli näiden vaalien tuloksia seuratessa sellainen kutina, että osa hyväosaisemmista äänestäjistä on saattanut sääliä huonompiosaisia ja äänestää siten, että ääni auttaa niitä, joita on hallituksen päätöksillä lyöty.
Jos näin on joku ääntään käyttänyt (muiden eikä omaa etua ajatellen), niin se on kyllä kunnioitettavaa.
Tämä vaalivoitto oli median aikaansaama. Kolariuutisia myöten kaikki oli politisoitu, aikoinaan vammautunut kertoi, että mikäli kolari olisi tapahtunut nyt, niin ei hän olisi pelastunut huonon hoidon takia.
Toki oikeisto meni lupailemaan liikoja, mutta media on täysin vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Pahuus, ilkeys, ahneus hävisi
Olen tismalleen samaa mieltä. 👍🏻
Myös samaa mieltä. Kokoomus +0.5%, mieletön suoritus. Itsekin kävin äänestämässä kokoomusta jotta pysyy inhimillisyys ja arvot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaalivoitto oli median aikaansaama. Kolariuutisia myöten kaikki oli politisoitu, aikoinaan vammautunut kertoi, että mikäli kolari olisi tapahtunut nyt, niin ei hän olisi pelastunut huonon hoidon takia.
Toki oikeisto meni lupailemaan liikoja, mutta media on täysin vasemmistolainen.
Kansa on lähes täysin median vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ja luuserius voitti vaaleissa. Viisaus, älykkyys ja taidot hävisivät.
Saamattomat työttömät paskat vasemmistolaiset ali-ihmiset pääsivät kuin pääsivätkin sohvalta ylös jotta voisivat jatkaa loisimistaan.
oliko rankka työpäivä?
minä grillasin ja otin olutta.
ihmisyys ja sosialismi ovat toistensa vastakohtia
SDPn linjan muutos jolla Marinin politiikka laitettiin romukoppaan toi vaalivoiton.
Yhteistyön politiikka on nyky SDPlle mahdollista sekä Kokoomuksen että Keskustan kanssa. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen ja persujen lupaamat 100 000 työpaikkaa on vaihtunut 100 000 uudeksi työttömäksi. Siksi tämä tulos.
Noh, demarit taikoo sinunkin kuntaasi liudan uusia työpaikkoja!
Nyt ihmiset pieremään rahaa siihen ihmisyyteen!