Annoin virpojille tomaatteja ja porkkanoita
Lapsilla oli tosi ynseä ilme kun saivat tällaisia terveellisiä herkkuja. Eivät edes kiitäneet mokomat pennut.
Kommentit (11)
Minä annoin suklaapatukat ja roskapussin eli pyysin virpojia viemään mun roskapussin roskalaatikkoon ja tämä oli pikkunoidille on. Oon niin kiinni pleikkarissa etten jouda
Minä annoin jokaiselle 2 mariekeksiä. Tykkäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin jokaiselle 2 mariekeksiä. Tykkäsivät.
Annoin niille 50e setelit kouraan.
Mä olisin sanonut että kuten perinteeseen kuuluu, tulkaa hakemaan palkka viikon päästä ja antanut sitten palkaksi raaan kananmunan. Niin naapurin täti teki mulle kun olin alle kouluikäinen. Rauha silti hänen sielulleen.
Minä annoin kaikille rasian juhlapöydän konvehteja
Tuota pitäisi muidenkin tehdä. Porkkana on oikeasti hyvää ja kirsikkatomaatit on kuin terveellisiä karkkeja.
Annoin suklaapupun, viime vuonna euron kun olin unohtanut ostaa suklaapalkat, ilahtui eurosta tosi paljon, 6v.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sanonut että kuten perinteeseen kuuluu, tulkaa hakemaan palkka viikon päästä ja antanut sitten palkaksi raaan kananmunan. Niin naapurin täti teki mulle kun olin alle kouluikäinen. Rauha silti hänen sielulleen.
Muistan lapsuudessa maalla, sain kananmunan palkaksi papalta, en pettynyt. Lorumme oli virvon arvon tuoreeks terveeks, anna muna tai haukka vie kanan.
Minä appelsiinin joka mukulalle,! oli meinaan omassa lapsuudessanikin 40-luvulla harvinaista herkkua..,,muistan kun serkkupoika aina jouluna palasi meriltä ja toi mukanaan appelsiinin ja voi pojat olimmekin ihmeissämme..kyllä varmasti nyky lapsetkin osaavat sitruksia arvostaa
-Marja-Liisa
Kiittäneet