Hyvä halpamerkin kahvi?
Minkä halpamerkin ja mitä kahvia joisit oikeasti etkä vain viimeisessä hengen hädässä?
Itse tykkäsin aikoinaan Rainbowin suodatinkahvista, mutta sitä ei taideta enää myydä.
Kommentit (14)
Juhlamokka. Ostin äsken 4,95€.Halpaa kuin saippua.
Lidlin halpiskahvi yllättävän hyvää
Kyllä meidän S-marketista ainakin saa edelleen Rainbown suodatinkahvia. Pärjäsi jossain kahvitestissä hyvin paljon kalliimmille Presidentille ja Juhlamokalle. Niinpä siirryin Rainbown käyttäjäksi ja on ihan hyvää.
Miksi juoda jotain "ihan ok" kahvia? Parempi olla ilman. Tai ostaa parempaa ja juo vaan joka toisen kupin, jos juo oikeasti niin paljon että hinta kirpasee.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin halpiskahvi yllättävän hyvää
Testin mukaan jopa miedosti tuoksuu kahvilta.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010900993.html
Vierailija kirjoitti:
Lidlin halpis
Mikä merkki? Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda jotain "ihan ok" kahvia? Parempi olla ilman. Tai ostaa parempaa ja juo vaan joka toisen kupin, jos juo oikeasti niin paljon että hinta kirpasee.
Mä juon ihan hirveästi kahvia. Päivässä 5-6 isoa 3, 25 dl kupillista.
X-tra kahavi oli paljo alle 3 euroa puolen kilon paketti
Katsokaapa fiksuruoka.fi. Oon nyt vuoden aikana kolmesti ostanut sieltä 2-4 pkt Löfbergin keskipaahtoista kahvia hintaan 10e/2pkt.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa fiksuruoka.fi. Oon nyt vuoden aikana kolmesti ostanut sieltä 2-4 pkt Löfbergin keskipaahtoista kahvia hintaan 10e/2pkt.
Katsoppa K kaupan tarjoukset. Useasti vuoteen on alle 5€/paketti Max 2 pakettia. Maksa kympin setelillä niin saat jonkun kolikon takaisin eikä mitään postikuluja. Taitaa tälläkin hetkellä olla tarjous menossa.
Kolmen viimeisen vuoden aikana ole maksanut yli vitosen kahvipaketista kerran. (Löfberg, juhlamokka, presidentti ) Kahvia menee paketti viikossa
K-Menu