Käyttekö saunassa vastakkaista sukupuolta olevien ystävien kanssa
Itse tulee saunottua ja käytyä joskus alaston uinneilla naispuoleisen ystäväni kanssa, olen siis itse mies. Onko tämä yleinen käytäntö muilla?
Kommentit (24)
En pysty, ei onnistu joten jätän välistä
M33
En käy edes samaa sukupuolta olevien ystävien kanssa enkä nykyään sisarustenkaan kanssa aikuisena. Ei siinä mitään seksuaalista olisi, ei vain todellakaan ole sellaisia rutiineja muodostunut
opiskeluaikana kaverilla oli asunto jonka alakerrassa oli saunaosasto ja uima-allas. Meitä oli noin 5-9 henkeä hänen saunavuorollaan, saunottiin ja uitiin ja hörpittiin juomia. kukaan mitään uima-asuja pitänyt, mutta ei kyllä mikään kaverin paneminenkaan tullut mieleen. oli pari pariskuntaa, muutama sinkku. aina jatkoille jonkun toisen luo, tehtiin pitsat tms ja pari kaljaa lisää. Meillä oli aika mahtava kaveriporukka opiskeluaikana.
Väitätkö ap nyt ihan tosissaan, että et ole koskaan puikottanut tätä kaveriasi tai edes haaveillut hänen ottamisesta. Taidat olla kamomillateetä juova slipoveriin pukeutuva hipsteri insinööri mies!
Kesällä on kaveripariskunnan kanssa mökillä saunottu neljästään kaikki ihan ilkosillaan. Ollaan toki kaikki tunnettu toisemme lapsuudesta lähtien. Ollaan kuin sisarukset
Koeta nyt perk... uskoa, ei ole mitään sukupuolia.
Duuniporukalla saunailloissa on sekasauna
Vierailija kirjoitti:
Duuniporukalla saunailloissa on sekasauna
Meillä sama. Meitä on duunissa yhteensä 15 joista naisia 3. Sauna on aina avoinna kaikille, ei ole mitään erillisiä vuoroja kenellekään. Miehet ovat iältään siitä 20 aina 60 ja naiset 25-35 väliltä. Kaikki tulevat saunaan ihan ujostelematta.
Naispuolisen varatun ystävän kanssa kyllä. Liikutaan paljon yhdessä ja usein sen päälle saunotaankin kaksistaan. Vuosien varrella aina hänen ollessa sinkku on ollut seksiäkin tarpeeseen.
Kyllä. Kerran olen rankannut hänen läsnäollessaan. Alkoi seistä kun näin kun pissasi kyykyssä lattiakaivoon ja kiihotuin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kerran olen rankannut hänen läsnäollessaan. Alkoi seistä kun näin kun pissasi kyykyssä lattiakaivoon ja kiihotuin ihan liikaa.
Minä olisin sinuna runkannut ennemmin, kuin tehnyt jorain ranking listoja!
Toki melkein aina sukupuolet sekaisin, mutta joskus joku mies pani vaimonsa tai tyttöystävänsä selittämään, ettei muka rohjennut saunaan. Läpihän se heti näkyi, ettei rohkeutta puuttunut aikuisilta naisilta, vaan pelokkailta miehiltä itseltään. Joku pelkäsi seisokkia, joku mies taas oli mustasukkainen.
Muutamille tytöille - mutta vain harvoille - saattoi alkumurkkuna tulla ujosteluvaihe, vaan tuultuaan hiukankin aikuisen naisen näköiseksi palasivat taas numeroa tekemättä lunkiin järjestykseen.
Kuumallinen kuriositeetti oli, että oma isä saunassa oli joillekin joillekin tytöille ylittämätön este, vaikkei kutenkaan muu mies.
Tulee saunottua ja uitua kyllä. Ei siinä mitään seksuaalista ole koskaan ollut kellekään. Kyllä mies ja nainen voi olla myös ihan ystäviä. Vaikka täällä nyt puutteessa olevat miehet muuta väittää.
N40
Kyllä. Ihan yleistä ollut opiskeluajoista asti. Nyt pääasiassa lähestytään viiskymppisiä. Meininki tietenkin on muuttunut rauhallisemmaksi, ei ole sellaista bilettämistä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin sinuna runkannut ennemmin, kuin tehnyt jorain ranking listoja!
Joku hersyvähuumorinen savolainen yrittää lypsää hauskuutta kirjaimen erosta, runkkaus vs. rankkaus. Clou on kuitenkin, että näkee tytön pissivän avoimin sievin vituin lattiakaivoon, ja kiihottuu sen nähdessään niin, että joutuu siinä välittömästi runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki melkein aina sukupuolet sekaisin, mutta joskus joku mies pani vaimonsa tai tyttöystävänsä selittämään, ettei muka rohjennut saunaan. Läpihän se heti näkyi, ettei rohkeutta puuttunut aikuisilta naisilta, vaan pelokkailta miehiltä itseltään. Joku pelkäsi seisokkia, joku mies taas oli mustasukkainen.
Muutamille tytöille - mutta vain harvoille - saattoi alkumurkkuna tulla ujosteluvaihe, vaan tuultuaan hiukankin aikuisen naisen näköiseksi palasivat taas numeroa tekemättä lunkiin järjestykseen.
Kummallinen kuriositeetti oli, että oma isä saunassa oli joillekin joillekin tytöille ylittämätön este, vaikkei kutenkaan muu mies.
Oman isän erilaisuus palautuu varmaan ryhmäpsykologiaan ja perhedynamiikkaan. Tuskinpa alun perin on tarkoituksella harkittu, ettei isän kanssa sovi mennä saunaan. Se vain on toistunut niin monta kertaa, että siitä on tullut velvoittava tapa. Sen sijaan muun miehen läsnäolosta ei ole haittaa, koska ei ole syntynyt velvoittavaa tapaa. Ei sitä edes tarvitse selittää poikkeukseksi, kun tuntee olevansa vapaa saunomaan tai uimaan alasti muun miehen läsnä ollessa.
Pari kesää sitten rouva nappasi kuoharia terassilla ystävänsä kanssa ja olin pistänyt saunan lämpeämään. Ilmoitin heille saunan olevan valmis. He nousivat ja lähtivät ja kaveri katsoi minuun sillälailla et mukaan vaan ja rouva taas katsoi minuun pesuhuoneessa et ohoh! Ei sen kummempaa tapahtunut.
Käyn. Panen muutamaa naista aina saunassa.