Jos olisit mopon avain minne piiloutuisit? Meillä katosi ja paniikki iskee etenkin pojalla. Send help!
Koko talo käännetty ympäri... Tämä äiti ja poikakin alkaa olla epätoivoisia. Ja ennen kuin kysytte, kyseessä oli vara-avain. Poika hukkasi syksyllä entisen.
Kommentit (155)
Laittoi johonkin hyllylle tai heitti sängylle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika oppii pitämään arvoesineistä kuten kulkupelien avaimista parempaa huolta kun ottaa seuraavat kuukaudet kiltisti kyytiä omilta jaloiltaan.
En voi ku ihmetellä tollasta tylytystä. Et vissiinkään ikinä itse ole huijannut mitään. Sun viestistä unohtui tää💪 oothan oikea "äijäuhooja"
Aloittajalle ja hänen pojalleen toivon että avaimet löytyy. Jos ei niin itse soittaisin huomenna jollekkin joka myy mopoja että miten saada uudet avaimet. Varmaan joku sarjanumero juttu löytyy moposta ja sen perusteella teettää uudet.
Vai oikein äijäuhooja. Sinä puolestasi olet sitten varsinainen ämmälässyttäjä. Pitäisi aina vaan ymmärtää ja halata ja pusipusi kun teinit tekee jotain tyhmää. Jos ei anneta edes mahdollisuutta oppia virheistään niin noista nulkeista kasvaa juuri niin kieroutuneita että ryöstelevät toisiltaan vaatteet päältä.
Klassinen, kaivoi kodin avaimet taskusta ja mopon avain tippui viemärikaivoon.
Oisko aika alkaa avainkaulalapseksi.
Tehdä tiedettäväksi miten kalliiksi jokin huoltokeikka sitten tulee omasta välinpitämättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei löytynyt. Luovutettiin. Hirveän sotku tuli vain, jonka siivoamiseen meni pitkä tovi. Nyt pitää selvittää miten saadaan uudet avaimet. Harmittaa mutta eipä voi mitään. Ap
Ne löytyy sitten vahingossa jostain pöydän päältä, kun uusi avain on teetetty. Ai mistäkö tiedän... :D
Vierailija kirjoitti:
Laittoi johonkin hyllylle tai heitti sängylle
Oisko petarin alla tai sängyn ja seinän välissä?
Takintaskusta mennyt läpi ja on siellä vuorin sisällä. Pudonnut patterin väliin ja jäänyt killumaan.
Yksi moponpäryyttelijä vähemmän on kuitenkin erinomainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löytynyt. Luovutettiin. Hirveän sotku tuli vain, jonka siivoamiseen meni pitkä tovi. Nyt pitää selvittää miten saadaan uudet avaimet. Harmittaa mutta eipä voi mitään. Ap
Ne löytyy sitten vahingossa jostain pöydän päältä, kun uusi avain on teetetty. Ai mistäkö tiedän... :D
Tämä on fakta.
Sympatiat teinille.
Löytyiskö täältä vinkkiä: https://www.vauva.fi/keskustelu/4642767/passi-hukassa-itku-tassa-tulee
Pyykkikorissa housujen taskuissa
Samassa piilossa kuin kaljat ja tupakat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika oppii pitämään arvoesineistä kuten kulkupelien avaimista parempaa huolta kun ottaa seuraavat kuukaudet kiltisti kyytiä omilta jaloiltaan.
En voi ku ihmetellä tollasta tylytystä. Et vissiinkään ikinä itse ole huijannut mitään. Sun viestistä unohtui tää💪 oothan oikea "äijäuhooja"
Aloittajalle ja hänen pojalleen toivon että avaimet löytyy. Jos ei niin itse soittaisin huomenna jollekkin joka myy mopoja että miten saada uudet avaimet. Varmaan joku sarjanumero juttu löytyy moposta ja sen perusteella teettää uudet.
Vai oikein äijäuhooja. Sinä puolestasi olet sitten varsinainen ämmälässyttäjä. Pitäisi aina vaan ymmärtää ja halata ja pusipusi kun teinit tekee jotain tyhmää. Jos ei anneta edes mahdollisuutta oppia virheistään niin noista nulkeista kasvaa juuri niin k
Nulkki olet ollut ainakin itse kun olet noin empatiakyvytön hyypiö. Ei se vielä kenestäkään nulkkia tee jos kadottaa omaa omaisuuttaan. Sulla on perin vinoutunut ajatusmaailma- ainiin sähän oletkin entinen nulkki.
Onko teillä koiranpentua. Meillä pentuikäinen dogi roudas kaikki mihin ylsi jonnekin jemma nimiseen paikkaan. Esimerkiksi pihalle.
Keittiössä ovat ainakin.