Hei ihanan aurinkoista palmusunnuntaita teille kaikille <3 Halusin tulla vain kertomaan, miten onnellinen työtönkin voi olla Suomessa <3
Valitettavasti itse en enää sovellu suomalaiseen työelämään ja joudun elämään tukien varassa, mutta siitä huolimatta elämä on antoisaa. Tänään kävi ihania reippaita lapsia virpomassa ja annoin jokaiselle reilusti herkkuja. Yhteiskunta on antanut minulle niin paljon, joten haluan laittaa hyvän kiertämään. Laitoin Temusta tilaamiani pääsiäiskoristeita terassille ja luin hetken kirjaa ihanassa korituolissani. Aurinko piristi mieltä niin paljon.
Naapurini oli ehkä hiukan negatiivinen känkkäränkkä, kun huomenna pitää mennä töihin ja kuulemma ahdistaa paljon. En lähde opastamaan aikuisia ihmisiä elämän valinnoissa, mutta jos elämänsä haluaa viettää ahdistuksessa niin sitten viettää. Minä nautin elämästä.
Muistattehan tänään äänestää vasemmistopuolueita <3 ei anneta sijaa oikeistolaisille känkkäränkille. Kun on vaikeita aikoja, niin varakkaiden täytyy maksaa enemmän yhteiseen hyvään <3 Oikeistolainen känkkäränkkä ehkä polkee jalkaa, mutta ilon ja positiivisuuden kautta musta sydänkin saa vielä lämpöä.
Elämä on ihanaa <3
Kommentit (8)
Talouskasvu lähtee aina ihmisten hyvinvoinnista <3 Äänestäkää vasemmistopuolueita <3
Kyllähän tämä totta voisi olla. Saa olla vapaa ja huoleton. ÖNyt riittää aikaa itselle ja lähimmäisille. Olen tästä tosi onnellinen ja kiitollinen. Kiitos Luoja, kiitos suomi ja kiitos Jeesus!
Lähdetään rakentamaan Suomea ilon ja positiivisuuden kautta <3
Höpöhöpö, et sinä mikään työtön ole. Selvästi ketjun aloittaja on työssäkäyvä ja ihan saakelin katkera ja kateellinen työttömälle naapurilleen :)
Harmittaa varmaan, kun et itse saa "elää tuilla"!
Kukaan, joka ihan oikeasti "elää tuilla" ei selitä miten kivaa se on, koska ne jotka "elää tuilla" tietää, että alle 600€/kk ei riitä elämiseen ja se ei ole kivaa. Ei ole "kivaa" käydä ruokajonossa, kulkea rääsyissä, asua levottomassa lähiössä, jättää lääkkeet ostamatta ja käymättä lääkärissä kun ei ole varaa. Ei ole "kivaa" kun ei voi suunnitella parempaa tulevaisuutta. Ei ole kivaa olla köyhä.
Meillä on vain yksi elämä. Kuinka sen käyttää...?
Seitsemäksi väkisin töihin vaikka unta olisi takana 3h. Vai olenko osa-aikaisena keikkatyöntekijänä ja saan itse päättää työajan. Aikaa jää itselle,perheelle sekä on aikaa seurata luonnon tapahtumia.
Juuri äskö leikkasin norjanangervot alas ja illalla pitäisi vielä siistiä tuo marjapuskien seutu. Eli tekemisen puutetta ei ole.
Ihanaa pääsiäisen aikaa myös sinulle.
-Kylmät kädet Ry