Miten varmistamme Kokoomuksen tuhon Espoossa? SDP tilalle?
Ketä äänestitte SDP Espoosta?
Kokoomuksen itsekkyys saa riittää.
Kommentit (13)
Tänne kaivattaisiin pientaloalueita, mutta kaikki poliitikot haluavat karmeita kerrostaloalueita. Keskuspuistoakin turmellaan koko ajan, mukamas rakentamisen tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin SDP:n Helena Marttilaa
Itse äänestän ketä tahansa mutta en viherpunikkia enkä RKP:ta.
Kokoomus alas! Pelkkää tuhoa ja korkeita sieluttomia kerrostaloalueita saatu aikaan.
Kouluja ja päiväkoteja hävitetty. Siinä Kokoomuksen saavutukset.
Eiköhän se hoidu kun äänestät jotain oppositiopuoluetta. Jos äänestät hallituspuoluetta, annat samalla tukesi myös kokoomukselle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se hoidu kun äänestät jotain oppositiopuoluetta. Jos äänestät hallituspuoluetta, annat samalla tukesi myös kokoomukselle.
Juuri näin.
Sadistit ja rasistit ulos hallituksesta. Yhtään rahaa ei ole säästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kaivattaisiin pientaloalueita, mutta kaikki poliitikot haluavat karmeita kerrostaloalueita. Keskuspuistoakin turmellaan koko ajan, mukamas rakentamisen tieltä.
eipä täällä ole kauheasti enää tilaa niille pientalo-alueillekaan. siitä olen samaa mieltä että karmeita kerrostalo-alueita on liikaa. Finnoossa nytkin puolet kämpistä tyhjänä, mut lisää rakennetaan. Espoonlahdessa Lippulaivan edusta meinataan rakentaa täyteen kerrostaloja, sen sijaan sillekin kentälle olisi voinut jotakin viihtyisämpää keksiä kun tornitaloja. Kiviruukki tullaan rakentamaan täyteen kerrostaloja, ketä tänne rahdataan asumaan ja miksi? Espoo on mun mielestä hyvänkokoinen jo nyt.
Vika on se, että poliitikot haaveilevat kiimassaan tästä pikkukylästä suurkaupunkia hinnalla millä hyvänsä. Pois lähtevät rikkaammat, tilalle ketä tahansa, jotka ovat huonoja veronmaksajia tai jopa sossun tuilla eläviä. Kauniainen ei halua laajentua hinnalla millä hyvänsä ja sen vuoksi sen talous on kunnossa.
Espoon terveydenhoito, koulut yms ovat osittain todella huonossa jamassa. Pitäisi hoitaa ensin entiset asukkaat ja haalia lisää, kun entisten asiat on kunnossa.
Suunta kohti uutta. SDP hoitamaan koulut ja päiväkodit ja terveyspalvelut kuntoon Espoossa.
Kokoomus ei ole saanut kehitystä aikaan. Viime kaupunginjohtaja istui paikallaan 10 vuotta tekemättä mitään Espoossa.
Espoon alhainen vero on Kokoomuksen ansiota. Kiitän ja äänestän.
Kokoomus voittanee vaalit kirkkaasti. Äänestäjät ovat puhuneet, UGH.
Eiköhän kokoomus ja PS ole tehneet parhaan vaalityön demarien, vihreiden ja vassarien puolesta. Persuista osa on mennyt kokoomukseen, osa kepuun ja jotkut demareihin, sivistyneistö on varmasti jättänyt kokoomuksen ja siirtynyt samoin eri puolueisiin, persujen ansioista kokoomus on saanut pidettyä asemansa, mutta valitetttavasti samalla persuuntunut pahasti.
itse äänestin kd:ta, kunhan saadaan ääniä pois kokoomukselta ja vihreiltä, jotka tuhonneet espoota ihan riittävästi tähän mennessä, kolmanneksi isoin taisi olla ps, heitäkään ei kaanata äänestää.