Vaikka Turku on täynnä naispuolisia sinkkuja, 2 vuoden kokemuksella täällä asumisesta yksikään heistä ei halua parisuhdetta
Esim. Tinder on totaalisen täällä kuollut ja kadulla ei naiset ottaa katsekontaktia korkeintaan katukivetyksen kanssa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se somalitaustainen kätilönainen ajattelee kun hoitaa suominaisten synnytyksiä kun pitää peittää teipillä sukupuoliherpes rakkuloita ja kondyloomasyyliä ettei lapsi saa sukupuolitautia äidiltään. Jos synnytyksessä mukana oleva isä ymmärtäisi mistä on kyse hän häpeäisi syvästi itseään millaisen naisen valitsi.
Ai kun r aiskaa suominaista ylöspäinsynnytyksellä tämän "aviomiehen" katsoessa r aiskausta vieressä? Jaa-a, mutta fiksu nainen ainakin jättää sekä miehen, lapsen että r aiskarin jos hänelle tuollaista tehdään.
Mites oma mielenterveytesi, oletko milloin viimeksi käynyt tarkistuttamassa kuuppasi vai onko se taten pilalle r aiskaama naisvihasyöpäpesäke?
Mä asun Oulussa ja täällä naiset vasta koppavia ja ylimielisiä ovat. Mistään muualta et niin kranttua naista löydä kuin Oulusta! Ei edes Turusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun kyynel ...
Se ettei sulla käy flaksi, ei tarkoita etteikö jollain muulla kävisi ...
AP on ulkopaikkakuntalainen Turussa, se on eri asia mitä maahan muuttaja. Suomalainen mies joka ei ole syntynyt Turussa, mutta asuu Turussa on kuin varusmies Ahvenanmaalla. Alinta paskaa.
Tämä on aivan totta, testattu on. Turku on täysin sisäpiirin kaupunki - ei ulkopuolisille.
Kuulostaa juuri hyvältä paikalta meikäläiselle, joka on Savosta. Saapahan olla rauhassa kun ei naiset tule tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Oulussa ja täällä naiset vasta koppavia ja ylimielisiä ovat. Mistään muualta et niin kranttua naista löydä kuin Oulusta! Ei edes Turusta!
Eli haluavat kunnon miehen? Kuulostaa hyvältä ominaisuudelta naisessa.
No minä ainakin haluan, kun sopiva mies kohdalle osuu. Mutta todennäköisesti en ole silmissäsi sopiva ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy kaikki vastaantulijat läpi, niin ei taida tuntea itseään kovin hyvin
Jep. Suhteet löytyy piireistä. Naisten täytyy ensin nähdä miten mies toimii ihmisten kanssa yleensä ennen kuin kiinnostuvat.
Suhde kelpaa, jos sopiva tyyppi sattuu vastaan tulemaan. Eikä siihen riitä, että kävelee kaupungilla ohi.
Olen turkulainen sinkkunainen. Kadulla kävellessä haluan olla rauhassa. Netistä tai baarista voit hakea seuraa. Kadulla vallitsee "naisrauha" (laki voimassa jo keskiajalta).
Turun naiset vaatii laatua kun täällä on oikis lääkis kauppis. Rumat persut jää ilman tottakai, ap.
Eli oletko nyt siis sitä mieltä että aloitus on totta?