Käytin kondomia joka EI hajonnut...Nyt nainen sanoo että on raskaana. Onko mun pakko ottaa vastuu tästä kun ehkäisy selvästi oli??
Jos kondomi olisi hajonnut, olisin sanonut että ottaa jälkiehkäisyn...Mutta täysin ehjä oli!!
Ja itse ostin kondomit kaupasta, ei ole kukaan pistellyt reikiä...Miten tästä eteenpäin?? Ei kai mun täydy alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan tämän takia?
Kommentit (271)
Ei se jälkiehkäisykään 100-varmasti toimi.
Onko tämä tekstisi joku pila? Jos ei niin teetätä/ vaadi isyystesti ennen kuin tunnustat isyytesi ja alat maksamaan elareita. Tämä on erittäin tärkeää tulevaisuutesi kannalta! Tiedän muutaman tapauksen joissa nainen tehnyt( huijannut) miehestä isän, vaikka ei ole edes keskustelleet lasten hankinnasta yhdessä. Kummankin vastuulla on silti ehkäisy. Varmista selustasi ennen seksiä! Eli ole vastaisuudessa aina skarppina, kun seksiä harrastat olitpa mies tai nainen.
Rais ka us on asia erikseen
Selvitä oletko todella isä ja ei tarvi ruveta parisuhteeseen tapahtuneen vuoksi.
Mieti silti, jos sinut verikokeen jälkeen todetaan isäks, haluatko hyljätä lapsesi
Jos verikokeesta todetaan ettet ole isä niin olepa huolellinen ehkäisystä tulevaisuudessa. älä ikinä luota ehkäisyn hoitamisessa muihin kuin itseesi. Ole huolellinen, kuin parranajossa. Haavoja muuten tulee..
Jos tämä on totta niin olen pahoillani. Naiset voi olla sen verran mulkkuja, että vaikka olisi sovittu ehkäisystä eli takoittaen, että lasta ei yritetä, niin saattavat jossain hulluuspäissään olkaa hommaamaan mukulaa vieraan ihmisen kanssa, jos vahinko sattuu. Miksi ihmeessä joku haluaa sitoa itsensä vieraaseen ihmiseen tällaisessa tilanteessa? Jos pitää lapsen niin ainakin hoitaa sen sitten yksin, jos toisella ei ole kiinnostusta. Abortin saa nykyään Suomessa, joten ketään äitiyteen ei pakoteta. Ainakin isyystesti tehdään. Olen muuten itsekin nainen, en tosin halua ikinä lapsia, mutta ei tulisi mielenkään pitää tällaista vahinkolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kondomikaan ole täysin 100% ehkäisykeino.
Niin, jos hajoaa??
Mut meillä oli ehjä seksin jälkeenkin, aina tarkistan sen!!
apEhjänäkin n. 10% epävarmuus, eikö näitä enää kouluissa kerrota...
Mulle kävi sama. Muija tunnusti sit myöhemmin et oli ollut toisenkin kaa. Ei ollut muijakaverini, joten ei pettänyt, mut paska juttu tehdä tuollaista.
Toki kortsut eivät ole 100% varmoja, mut eipä ne muijatkaan ole tavaransa kaa kovin tarkkoja. Paljon todennäköisempää aina et se toka vaihtoehto tapahtui.
Se ei ole sun lapsi. Vaadi isyystestiä. Varmasti on kuumottavan raastavat kuukaudet sinulla edessä...
Vierailija kirjoitti:
Ei kondomikaan ole täysin 100% ehkäisykeino.
Moni luulee, että kondomi "pettää" vain jos sitä käyttää väärin tai siinä on valmistusvirhe. Ei se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais tulla isyys eteen?
Eihän se nyt voi näin mennä, ehkäisy oli!!
ap
Toivottavasti pääset esittelemään sitä ehjää, käytettyä kortsuasi lastenvalvojalle.
Ootko edes mies? Et ainakaan tään jutun jälkeen yhtään kenestäkään ollenkaan kiinnostava.
dna testi sitten aina. akat tekee lapsia myös vieraille miehille ja elatus siltä ns sopivalta.
akat varastaaa kondomeja,hedelmöittävät itsensä. joten mies -älä heitä noin vain roskiin, pese se, kääri talouspariin ,laita taskuun ja viskaa ulkoroskiin-
myös petting vaiheessa spermaa voi kulkeutua käsissä ns touhutipan kautta.
ketteriä nuo häntäsiimakot. aina on riskinsä. jos -naisesi- olisi käyttänyt rehellisesti myös pillereitä riskit kaventuisi. ja moni muikkeli muka käyttää pillereitä,tosiasiallisesti valehtelee ,jättää ottamatta. pitää esillä rasiaa-josta on muka otettu. saalistaa lasta ja sille isää. kuin ansa,loukku ja mihellä ei oikeusturvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta niin olen pahoillani. Naiset voi olla sen verran mulkkuja, että vaikka olisi sovittu ehkäisystä eli takoittaen, että lasta ei yritetä, niin saattavat jossain hulluuspäissään olkaa hommaamaan mukulaa vieraan ihmisen kanssa, jos vahinko sattuu. Miksi ihmeessä joku haluaa sitoa itsensä vieraaseen ihmiseen tällaisessa tilanteessa? Jos pitää lapsen niin ainakin hoitaa sen sitten yksin, jos toisella ei ole kiinnostusta. Abortin saa nykyään Suomessa, joten ketään äitiyteen ei pakoteta. Ainakin isyystesti tehdään. Olen muuten itsekin nainen, en tosin halua ikinä lapsia, mutta ei tulisi mielenkään pitää tällaista vahinkolasta.
Toiset haukkuu murhaajaksi, jos tekee abortin ja toiset m*lkuksi, jos ei tee. Parempi pitää vain polvet yhdessä.
Ap:n logiikalla naisen vika, jos ap:n vastuulla ollut ehkäisy pettää ja myös nausen vika, jos naisen vastuulla ollut ehkäisy pettää?
Kyllä. Aikuisen ihmisen tulee tajuta, että seksistä voi tulla raskaaksi. Tästä syystä vahinkojakaan ei ole olemassa.
Se on ahmetin toukka. Menet toukan kanssa dna-testiin etkä kerro vosulle mitään. Se kun raivoaa kun ei päässytkään kusettamaan. Usko kokenutta!
Kondomien laadunvarmistuksessa oli tehty pistokokeita.
Paska mäihä sulla. Mä tumputan mieluiten just ton takia
Lapsen synnyttyä katsotte isyystestin. Jos se on kannaltasi positiivinen, jaatte vastuun.
Vierailija kirjoitti:
Paska mäihä sulla. Mä tumputan mieluiten just ton takia
Myös avioliitossa?
Ehjänäkin n. 10% epävarmuus, eikö näitä enää kouluissa kerrota...