Mick Jaggerin, 81, kihlattu Melanie Hamrick, 37:eivät vaihtaneet puhelinnumeroita ensitapaamisella. Hamrick oli tapaamishetkellä sinkku, mut
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ihan vıtun mielenkiintoista.
Haastattelussa Hamrick puhui myös heidän suhteensa salaisuudesta.
Yritämme tukea toisiamme, olla toistemme tukena ja varmistaa, että kaikki ovat onnellisia. Se on kaikki, millä on minulle merkitystä ja mihin pyrin, hän lausui.
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketun vetovoimaa ei voi vastustaa.
Hamrickilta tiedusteltiin haastattelussa, oliko parin välillä kipinää ensitapaamisella.
Ehkä kipinä, mutta ei mitään uskomatonta, kuten tule niin *äjäytän tajuntasi ja matkustamme ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisan puolimiljardöörin vetovoimaa ei voi vastustaa.
FTFY
Naiset tykkää kun niitä tökkii löysällä munalla, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FTFY
Itse on kuuluisuutensa ja rahansa hankkinut joten on varmaan aika kyvykäs tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FTFY
Itse on kuuluisuutensa ja rahansa hankkinut joten on varmaan aika kyvykäs tyyppi
Sitä en kiistä, mutta jos maine ja rahat otettaisiin kuvioista pois, niin olisiko kasikymppisellä Jaggerilla kolmekymppinen kaunotar kainalossa?
Sille ei voi mitään, jos sielunkumppani tulee 44 vuotta nuoremman kuuman naisen muodossa vastaan. Kohtalolle ei voi mitään eikä sitä voi vastustaa. Niin vain kävi, vaikka sitä ei suunniteltu. Virta vei mennessään, eikä sitä voinut vastustaa mikään voima. Mick ei siis itse tehnyt päätöstä vaihtaa entistä naista nuorempaan ja kauniimpaan, vaan kohtalo puuttui peliin.
Vierailija kirjoitti:
Sille ei voi mitään, jos sielunkumppani tulee 44 vuotta nuoremman kuuman naisen muodossa vastaan. Kohtalolle ei voi mitään eikä sitä voi vastustaa. Niin vain kävi, vaikka sitä ei suunniteltu. Virta vei mennessään, eikä sitä voinut vastustaa mikään voima. Mick ei siis itse tehnyt päätöstä vaihtaa entistä naista nuorempaan ja kauniimpaan, vaan kohtalo puuttui peliin.
Juuri näin. Kohtaloaan ei kukaan voi valita. Rakkaus on hyökyaalto sielunkumppanin löytyessä. Mick joutui antautumaan aseettomana tosirakkauden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kohtaloaan ei kukaan voi valita. Rakkaus on hyökyaalto sielunkumppanin löytyessä. Mick joutui antautumaan aseettomana tosirakkauden edessä.
Niin. Rakkaus on kaunista ja ei katso ikää. Mick varmasti paljon parempi sängyssä kuin joku nuori räpeltäjämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FTFY
Sitä en kiistä, mutta jos maine ja rahat otettaisiin kuvioista pois, niin olisiko kasikymppisellä Jaggerilla kolmekymppinen kaunotar kainalossa?
Voisi hyvinkin olla. Onhan perseaukisella dannyllakin huomattavasti nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FTFY
Voisi hyvinkin olla. Onhan perseaukisella dannyllakin huomattavasti nuorempi nainen.
Olet ymmärtänyt väärin. Helmin työnkuvaan kuuluu Dannyn jalkojen raspaaminen ja tiskaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi sonni sitä kovempi on hänen sarvi. Kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FTFY
Olet ymmärtänyt väärin. Helmin työnkuvaan kuuluu Dannyn jalkojen raspaaminen ja tiskaaminen.
Eli normivaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi sonni sitä kovempi on hänen sarvi. Kokemusta on!
Vanhempi miessukupolvi osasi vielä rakastellq naista.
Nää nykyiset räpeltäjät ei edes tiedä missä häpykieli on
Eikös Jaggerin edellinen kumppani tehnyt itsemurhan juuri niihin aikoihin kun nämä kaksi kohtasivat?