Keksikää mulle kaupasta joku terveellinen herkku
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Lakritsitaatelit
Taateleita olin tulossa minäkin sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Lakritsitaatelitn
Niissähän on hiilaria 100 grammassa 60g hiilaria ja tosta hiilarista 90% pelkkää sokeria.
Keksi keksisi ihan itse tai ole ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakritsitaatelitn
Niissähän on hiilaria 100 grammassa 60g hiilaria ja tosta hiilarista 90% pelkkää sokeria.
Niin? Syötkö tuoreita taateleita?
Tuoreita marjoja ja päälle raita vaniljakastiketta.
Barebar raakakaakao-appelsiini on minun suosikki. Taatelipohjainen, eli on paljon sokeria, mutta runsas kuitu tasaa verensokerin nousua ja on paljon hivenaineita ym.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuoreita marjoja?
Osta suolapähkinöitä ja rusinoita. Se on hyvä kombo. Viinirypäleet ovat kivoja myös.
Nektariini (ei välttämättä saa vielä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuoreita marjoja?
Koska haluttiin herkkua, ei vetist, hapanta pakastepaskaa.
Tee hedelmäsalaatti.
Suklaamousse avokadosta, banaanista, tummasta sokeroimattomasta kaakaojauheesta, tilkasta nestettä ja tarvittaessa moussea voi makeuttaa hunajalla. Kaikki aineet tehosekoittimeen ja blendaa tasaiseksi mousseksi. Laita jääkaappiin ennen tarjoilua. Tarjoile marjojen tai hedelmien kanssa
Syö enemmän kaalia! Kaali yllättää ravintosisällöltään
Kaalit ehkäisevät monia sairauksia ja täyttävät vähäkalorisesti runsaan kuitupitoisuutensa ansiosta.
https://www.terve.fi/artikkelit/syo-enemman-kaalia-kaali-yllattaa-ravin…
Kaalit ovat superfoodeja
Superfoodeilla tarkoitetaan ravintoarvoiltaan ylivertaisia raaka-aineita, joiden uskotaan vaikuttavan positiivisesti vireystasoon ja suorituskykyyn.
https://www.kespro.com/ideat-ja-inspiraatiot/artikkelit/bimi-redi-varsi…
Uusi kaali on nyt herkullista napostella ihan sellaisenaankin. Minä teen telkkarin katseluun siitä naposteltavaa.
Nii joo eihän noissa kaupoissa mitää oo... Keksi ihan itse.
Lakritsitaatelit