Illalla kuuntelen kuulokkeilla musiikkia
Rakastan musiikkia. Soitin lapsena viulua. T. Valis
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onpas mukavaa🌞 Mäkin soitin lapsena viulua...Tai siis yritin opetella soittamaan viulutunneilla, eihän siitä oikein mitään tullut kun on aika vaikea soitin. Ei kärsivällisyys riittänyt.
Entäs sulla?
No ei mullakaan siitä touhusta oikein mitään tullut. Kansalaisopistossa kävin kerran viikossa soittotunnilla. Yksi poika oli niin hyvä soittamaan, että hän pääsi musiikkiopistoon, kun tuo ryhmä lopetti. Joskus jossain opiston juhlissa esiinnyin.ap
Vierailija kirjoitti:
Millaista musiikkia kuuntelet?
Iskelmämusiikkia. Suosikkini on tällä hetkellä Suvi Teräsniskan biisi Rikki mutta riittävä.
Bada bada bastu on hauska. En mä aina niin surullisia biisejä kuuntele.ap
Mun haave oli soittaa pianoa mutta ei ollut varaa pianoon tai pianotunteihin. Nyt saisi pianoja ilmaiseksi, joten voisi sitä miettiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi?
Silloin lapsena sossu tuki mun harrastustani.ap
Ja pianoja saa tosiaan nykyään ilmaiseksi roskalava ryhmistä.ap
Tarkoitin, että kuka antaa/ on antanut pianon ilmaiseksi?
En oo kuullutkaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Piano roskalavalta, jaahas...
Niin. Kyllä niitä annetaan ilmaiseksi nykyään. ap
Vierailija kirjoitti:
Piano roskalavalta, jaahas...
Juu juu, joku steinway flyygeli. Vanhakin vielä.
Itsellä on 20000 euron stereot ja kuuntelen niillä klo 23 asti koko päivän. Kyllä, kerrostalo.
Vierailija kirjoitti:
Mun haave oli soittaa pianoa mutta ei ollut varaa pianoon tai pianotunteihin. Nyt saisi pianoja ilmaiseksi, joten voisi sitä miettiä. ap
Kanto ja viritys maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanto ja viritys maksaa.
Joo, tiedän.ap
Pianoa siirtämään tarvitaan kaksi miestä ja liinat sekä auto jossa nostolava. Ja se ei mahdu hissiin joten jos asut kerrostalossa ylhäällä, on todella syytä olla ammattilaiset asialla tai tulee sairaalareissu niille kaverien kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Pianoa siirtämään tarvitaan kaksi miestä ja liinat sekä auto jossa nostolava. Ja se ei mahdu hissiin joten jos asut kerrostalossa ylhäällä, on todella syytä olla ammattilaiset asialla tai tulee sairaalareissu niille kaverien kavereille.
Tämä. Vaikka olen vahva mies, en ikinä suostuisi pianonkantajaksi kerrostaloon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no ei se meidän pikkutaloon edes mahtuisi ja aika monta muuta soitinta meillä onkin. Että sen voi jättää haaveeksi.ap
Minkä kuntoisia ne ilmaispianot ovat?
Outoa, jos joku tuosta vaan lahjoittaa...
Onpas mukavaa🌞 Mäkin soitin lapsena viulua...Tai siis yritin opetella soittamaan viulutunneilla, eihän siitä oikein mitään tullut kun on aika vaikea soitin. Ei kärsivällisyys riittänyt.
Entäs sulla?