Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiton kaksivuotiaani ulkovaatteissa parvekkeelle leikkimään.

Vierailija
15.03.2007 |

Ei jaksaisi millään lähteä ulos. Mä oon jotenkin koukussa tähän palstaan :( Onkohan joku raja ylitetty nettiriippuvuudessa ? Miten tämän kierteen saisi poikki !

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä parvekkeella ole tuolia tms. mille kiivetä...

Meillä lapset aikoinaan keksivät tyhjentää aikansa kuluksi parvekkeelta tavaraa, viskellen ne iloisesti pihalle.

Mutta siis: MARS ULOS!

T: paraskin puhuja... ¿=op

Vierailija
2/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse katson tv:tä tai luen kirjaa olkkarissa. Surffata en voi, kun tietokone on toisella puolen kämppää, enkä voisi sitten valvoa lasta. Mutta ei luovassa laiskuudessa mitään vikaa ole. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joka vaan koneella edelleen :( mun taapero on oppinu jo painamaan tietokoneen keskusyksiköstä virran pois että äiti lähtis koneelta...

Vierailija
4/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei iltaisin töiden jälkeen ehdi jaksa viitsi ulkoilla lapsen kanssa niin okm samoin jos ilmat oikeasti kamalia, mut se et hengaat mielummin netissä, niin halooo??

Vierailija
5/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaiset ihmiset sitä lapsia saavatkin!

Vierailija
6/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nettiriippuvuus alkoi jo odotusaikana, palstailin ja vauva-aikana ja edelleen olen yhteisössä. Nyt löysin pari kk sitten tän av:n, valitettavasti ja oon aivan koukussa. Eilen laskin että olen lapsen kanssa vain vaipanvaihto ym. ruokailuajan, ulos mennään kun toiset menee jo sisälle, käydään vaan pikasesti kääntymässä, sitten syömään, lapsi unille, taas nettiin, sitten teen jotain ruokaa äkkiä kun lapsi herää, mies on illan lapsen kanssa ja mä yritän tehdäj otain kotitöitä kun päivällä lapsi muka vie niiiin paljon aikaa etten " ehdi" .

Yöllä saatan olla netissä 01 saakka... ja väsyttää...

tää on kauheeta!

ap

Vierailija
7/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapseni ei kovin kauaa suostunut aidatulla pienellä takapihalla leikkimään, vaan halusi pois tai ainakin äidin seurakseen.

mutta aina kannattaa yrittää ;-)

Vierailija
8/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo aina ei huvita se puistossa kökkiminen, mut en ikinä laittas ton ikästä yksin aidatulle pihallekaan saatika parvekkeelle!!!

Vierailija
9/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö täällä saa kirjoittaa muuta kuin siitä omasta erinomaisuudestaan? että kuinka juuri olen tehnyt maittavan aamupalan lapsille, sitten tein pikasiivouksen, ulkoiltiin reippaasti puhtaissa uusissa sävy-sävyyn asuissa ja nyt lapset nukkuvat?

sormi pystyssä aina ollaan muita arvostelemassa, ja huom! ME KAIKKI OLLAAN NYT NETISSÄ! kukaan meistä tuskin tästä palkkaa saa! jokainen voi itselleen perustella syyt täällä roikkumiselle miten vaan, mutta muita on turha arvostella.

Vierailija
10/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että lapsen 2 ekaa vuotta kuluneet siinä että roikkuu vaan lahkeessa, mä roikun netissä ja omatunto huono...

Vierailija
11/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla av on auki ainoastaan duunissa. Kun olen kotona lasten kanssa olen täysillä niiden kanssa.

Siinä sitä nyt sitten nähdään miten paljon paremmin kotona hoidetuilla lapsilla menee. Laita ap lapsesi tarhaan jotta saa edes jotain virikkeitä.

t: töissä käyvä äiti jonka 2-vuotias pääsee sentään tarhassa ulos

Vierailija
12/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta ja me ei todellakaan ulkoilla edes joka viikko :/

Paitsi ne 2 min mitkä menee ovelta autolle kun ollaan menossa kauppaan.

Netti (av ja huuto netti) vie suurimman osan päivästäni. Sitten miehelle valittelen, kun lapset on niin kiukkuisia aina ja minulla niin paljon hommaa :(

Tästä kun pääsisi eroon ja saisi reippautta ulkoilla edes joka toinen päivä.

Vierailija
13/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on nimittäin poissa 3 viikkoa ja minun tehtäväni on ottaa ajanvarauksia ja päivystää puhelinta tms. Kiva, että tästä maksetaan 4100¿/kk.

Vierailija
14/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis se ketä laittoi että pidän sinua huonona äitinä, mut kun ryhdistäydyt niin olet hyvä äiti aivan varmasti.

Vierailija
15/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsihan on heitteillä!!!!!

Vierailija
16/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nettiriippuvuus. Koittakaa nyt tehdä jotain sille.

Minäkin vietin täällä joskus aikaa tuntitolkulla, mutta nykyisin vain tunnin päivässä. Päikkäreiden aikaan otan kahvikuppini ja roikun täällä, muuten olen lasten kanssa.

Tehkää päätös ja pysykää siinä. Vain tunti nettiä päivässä. Kun on koko viikon pysynyt päätöksessään voi sitten perjantaisin palkita itsensä jollain.

Ei siinä oikeesti muu auta. Ja nettiriippuvuus on RIIPPUVUUS.

Vierailija
17/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset 4 v ja 1,5 v ei kyllä ede tajuis että mitä nyt tehdään jos pukisin ne päälle ja lykkäisin heidät leluineen parvekkeelle ja menisi itse pois. outoa jos toi tuttua touhua lapselle, no lapsi oppii siihen mihin opetetaan.

SURULLISTA.

Vierailija
18/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pomo on nimittäin poissa 3 viikkoa ja minun tehtäväni on ottaa ajanvarauksia ja päivystää puhelinta tms. Kiva, että tästä maksetaan 4100¿/kk.

joo, tämä on tämä av:n legenda, jokaisella on duuni josta saa vähintään 4000 euroa kuussa. aatelkaa, kaikki suomen hyväpalkkaiset roikkuu kaiket päivät av:llä! silti se naisten keskipalkka oli 2200 euroa kuussa...

Vierailija
19/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä 10 euroa tunti? kerropas nyt vähän lisää

Vierailija
20/27 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Olen pariisissa erään yksityisen plastikkakirurgin vastaanottohenkilönä. Pomo kiertää seuraavat 3 viikkoa jenkkilässä luennoimassa ja minä vastailen puhelimeen ja teen ajanvarauksia.

Katsos av:ta voi lukea ympäri maailmaa....