Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koitan psyykata itseäni etsimään suhdetta: mitä miehillä on tarjota?

Vierailija
12.04.2025 |

Kertokaa jotain hyvää mitä miehestä seuraa/miten elämä paranee? Onko sellaisia asioita oikeasti? Koitan motivoitua etsimään suhdetta 20 v sinkkuuden jälkeen. Olen 48v nainen ja lastenhankinta siis ei ole enää ajankohtaista. 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti silmään sanavalinta "psyykata". Jos joudut psyykkaamaan itseäsi etsimään suhdetta, haluatko sellaista oikeasti?

Vierailija
2/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Jos seuraa tai seksiä kaipaa, niin mies on kiva. Itse olen 52 enkä ottaisi uutta miestä, jos jäisin yhtäkkiä leskeksi. Parisuhde on nyt hyvä, mutta en millään usko, että jaksaisin kiinnostua kenestäkään uudesta enää. Alkaisin odotella lastenlapsia ja harrastaisin kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aika vähän ellei onnistu löytämään suhteeseen panostavaa älykästä miestä. Niille on sitten taas ottajia aika tavalla, että senkin tarttis olla melkonen helmi että tärppäis.

Vierailija
4/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamaha, jämä lapset exän kanssa,pälvikalju, alkoholismi ja lettiparta🔥..eiks ole kuumaa?😂

Vierailija
5/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hankit parisuhteen, sinulla on aina sopiva kohde kotona johon voit purkaa ailahtelevia tunnetilojasi ja pahaa oloasi.

Vierailija
6/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mieti ollenkaan mitä itselläsi on tarjota miehelle? Eikä tarvitse tulla huutelemaan, että alapäätä olis tarjolla. 

Vierailija
7/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu koittaa, ihminen koettaa. 

Vierailija
8/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sinkkuna = iso punainen varoituslippu = ongelmajätettä

Vierailija
9/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole luontaista, sisäsyntyistä kaipuuta saada miehestä kumppani itsellesi, niin silloin sitä ei ole tarkoitettu. 

Älä missään nimessä psyykkaa tai pakota itseäsi seurustelemaan miehen kanssa. Silloin teet psykologista vahinkoa sekä itsellesi, että sille miehelle joka joutuu uhriksesi. 

Vierailija
10/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi etsiä. On noita riittänyt ilmankin, mutta mun ikäiset on raatoja ja puliukkoja. Elämä on todella paljon helpompaa yksin. Nää äijät tietysti hakee omaishoitajaa. Siihen en ryhdy.

N 59

Vierailija
11/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä vastausta kertovat jo kaiken, eli tarjolla ei ole oikein mitään muuta kuin infantiilia "miesläppää" ja pahaa mieltä.

Vierailija
12/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on se metrinen kullu

Tuskin. Incel-jantterilla ei äo riitä muuhun, maassa jossa ilmainen koulutus taso on tätä sitten.

Tämä kullujantteri laiminlöi koulutusmahdollisuutensa. 

Todennäköisesti elää nyt Kela-tilillä ja äänestäisi persuja jos darraltaan jaksaisi.

Ei todellakaan jatkoon tuollaista äijää.

Vierailija
13/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö mieti ollenkaan mitä itselläsi on tarjota miehelle? Eikä tarvitse tulla huutelemaan, että alapäätä olis tarjolla. 

Ei niin, kun jämämiehet jo tekivät sen. 

Vierailija
14/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde motivoitumaan ja voimaantumaan kenenkään miesparan kustannuksella. Tuo kuulostaa juuri siltä, että on kaikille osapuolille voitto jos sinä jatkat sinkkuna.

Vierailija
15/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä säkin vailla olet. Äitiä, jota voi panna. Joka huolehtii miesvauvasta.

Vierailija
16/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä myyntipuhe. Arvelet olevasi hiomaton timantti jonka asiansa hoitava ja arvonsa tunteva mies ottaa ilman mitään effortia sinulta. Lähde kokeilemaan niin heräät todellisuuteen.

Vierailija
17/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa. Jos seuraa tai seksiä kaipaa, niin mies on kiva. Itse olen 52 enkä ottaisi uutta miestä, jos jäisin yhtäkkiä leskeksi. Parisuhde on nyt hyvä, mutta en millään usko, että jaksaisin kiinnostua kenestäkään uudesta enää. Alkaisin odotella lastenlapsia ja harrastaisin kaikkea.

Näin myös ajattelen. Toisaalta en koskaan nuorenakaan varsinaisesti etsinyt puolisoa, siitä huolimatta avioelämää on takana jo kymmeniä vuosia.

Että onko se vain tottumus, joka puhuu? Elää nyt tällaista elämää, eikä voisi kuvitella sopeutuvansa johonkin toisenlaiseen?

Vierailija
18/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en viitsi etsiä. On noita riittänyt ilmankin, mutta mun ikäiset on raatoja ja puliukkoja. Elämä on todella paljon helpompaa yksin. Nää äijät tietysti hakee omaishoitajaa. Siihen en ryhdy.

N 59

Tuon ikäisenä olet ollut raato reilusti yli kymmenen vuotta. =D  

Vierailija
19/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää huoli kuin sen helmen ja tuskin sitä löydän kun en edes etsi. 

Törmään jos törmään. Jos en, hyvä niinkin. Onpahan oma tupa, oma lupa ja töydellinen vapaus.

Vierailija
20/36 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 59

Tuon ikäisenä olet ollut raato reilusti yli kymmenen vuotta. =D  

JA sinä siitä saakka kun opit puhumaan ;D

Mä lemppasin miesystävän marraskuussa. Hän oli mua nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan