Miehet valittaa, kun nainen ei halua, mutta ymmärrättekö miten pahalta naisesta tuntuu kun mies ei halua
Joka puolella toitotetaan miten miehet haluaa jatkuvasti, mutta kun on kokemusta siitä, ettei mies koskaan halua. Tuntee itsensä todella epäonnistuneeksi naiseksi
Kommentit (62)
"Nainen kiihottuu ja kostuu nopeammin, enemmän ja saa helpommin, nopeammin ja kovemmin orgasmeja"
Ei se ihan noin kyllä mene, kyllä se edelleen on se klitoris joka tarvitsee stimulointia, ei se liikunta, siis naisen oma, siihen juuri vaikuta.
Ja miksi naisen pitäisi kostua nopeammin? Kiire tunkea se kalu pildeenkö?
Kuulostaa tosi houkuttelevalta...
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä pahalta se varmaan tuntuu kuin silloin, kun nainen ei halua ja mies haluaa.
Haluton mies on sika, joka pitää jättää, ja haluton nainen on kuningatar, jota pitää palvoa.
Ainakin palstalla.
Palstalla vain miehet kirjoitavat noin, se on ihan vale, ja liibalaabaa.
Tämänkin vuoksi pitäisi päästä eroon siitä ajattelusta, että "terve" mies haluaa seksiä aina. Se kun johtaa siihen, että vikaa etsitään joko miehestä tai nainen etsii sitä itsestään, vaikka mitään vikaa ei välttämättä edes ole.
Menkää miehet pitämään "hauskaa" niiden naisetn kanssa jotka yllättäen haluavatkin seksiä. Varmaan vaan kerran.
Eiköhän se molemmin päin tunnu yhtä pahalta. Mutta olisi pitänyt tajuta nuorena että jos itse halusi useammin ja mies kerran viikkoon niin ei se siitä paremmaksi muutu. Ihmisillä vaan on lähtökohtaisesti erilaiset tarpeet. Nyt reilu 20 vuotta myöhemmin ottaa itsetunnon päälle kun miehellä ei aina edes toimi, vaikka halua olisikin sen kerran viikkoon.
N44
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani ei halua, niin kumppani vaihtoon. Seksi on asia, joka erottaa puolison kaverista.
Samoin jos kumppaniaan ei halua, niin kumppani vaihtoon. (No toki, jos molemmat ovat aseksuaaleja ja hyväksyy tilanteen, niin jatkakoot ei-lihallista suhdettaan.)
Vierailija kirjoitti:
Saan huonoa seksiä niin usein kun jaksan vongata. Koska en jaksa vongata ja haluaisin mielummin laadukasta seksiä ja miehenkin tekemiä aloitteita, olemme nyt kolmikymppinen yhdessäasuva melko tuore pariskunta olleet ilman mitään seksiä jo viime talvesta asti :')
Noh, mies on hyvä kämppis ja kulujen jakaminen (samat tulot, heittää kymppejä, ei satasia) on molemmille hyödyksi. Lähden tästä varmasti heti kun jotain kiinnostavampaa ilmaantuu. Olen itseasiassa jopa sanonut sen miehelle. Koko viime talvi tästä aiheesta vielä tapeltiin, nyt on omat makkarit ja erilliset "saunavuorot" ja näillä sitten mennään. Mies vielä haluaisi naimisiin :D ja on ihan palavasti rakastunut. Omat tunteet on kuolleet jo viimeistään lumien mukana, voi voi. Mulla on ystäviä, kumppanin erottaa ystävistä seksi ja olen yleensä suhteessa halunnut minimissään 4 tai 5 krt /vko. Mies haluaa spontaanisti oikeasti varmaan kerran puolessa vuodessa.
Turha siitä oli tapella ja jankata, ei tuollainen muutu enkä oikeastaan saisikaan mitään siitä että minun mielikseni muuttuisi kun halukkaastakin miehestä on kokemusta. Mielummin kämppistelisin ystävättären kanssa ja niin ehkä tehdäänkin jo syksyllä
On varmaan tuo suhde teloilla, mutta vähän ihmetyttää, mitä tuossakin on takana. Kohtuullisen tuoreessa suhteessa on todella pahoja ristiriitoja ja toinen ei ole millään muotoa onnellinen ja toinen on palavasti rakastunut ja haluaa naimisiin…. Miten laput silmillä sitä voikaan kulkea…
joo sitä umpisurkeeta seksiä, sitä sais vaikka jokapäivä; eli että mies panee itselleen nautinnon. Thats it.
Ja sitten taas ihmetellään miksei haluta, on siinä todellakin miehellä ihmettelemistä, kauhean vaikea ajatella miksi!
Meillä on surkeaa seksiä. Miehellä on matala libido ja heikko erektio. Seksiä on harvoin ja silloinkin kun sitä on, se tarkoittaa sitä että mennään suoraan asiaan kun mies pelkää että se heiveröinenkin erektio katoaa.
Silti ottaisin tuon vähäisenkin surkean seksin mieluummin kuin tämän tunteen että minä olen kelvoton nainen. Koska siltähän tämä minusta tuntuu. Syytän itseäni miehen ongelmista ja mietin vain että haluaisiko hän enemmän jotain toista.
Vierailija kirjoitti:
joo sitä umpisurkeeta seksiä, sitä sais vaikka jokapäivä; eli että mies panee itselleen nautinnon. Thats it.
Ja sitten taas ihmetellään miksei haluta, on siinä todellakin miehellä ihmettelemistä, kauhean vaikea ajatella miksi!
Kyllä mä vaan säälin teidän kaltaisia tumpeloita. Maailma täynnä mahdollisuuksia ja roikutte jostain ihmeen pakosta tollaisissa suhteissa. Sitä saa, mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi se seksi teillä on niin umpisurkeaa? Onko se aina ollut onnetonta? Ihmettelen, koska itselläni on ollut pelkästään mukavia ja hyviä seksikumppaneita.
N68
Koska mies on aina vaan työntämässä kaluaan jokapaikkaan, ei muuta. Mulla on klitoris, ja siihen hän ei koske. Eikä moni muukaan mies, he haluavat vain sille kalulleen nautintoja, joten sitä panoa vaan haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on aina vaan työntämässä kaluaan jokapaikkaan, ei muuta. Mulla on klitoris, ja siihen hän ei koske. Eikä moni muukaan mies, he haluavat vain sille kalulleen nautintoja, joten sitä panoa vaan haluavat.
Ei sulla mitään miestä ole
Miesoletetun paras järjellinen ajatus. Kuten aina, kun ei muuta voi.
Vierailija kirjoitti:
Miesoletetun paras järjellinen ajatus. Kuten aina, kun ei muuta voi.
Klitorishullu laittaa nyt kiltisti sen korkin kiinni ja menee unille. Huomenna voit jatkaa vaikka siitoshullun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään miestä ole
Ei niin. Mulla on kumppani.
Klitorishullu laittaa nyt kiltisti sen korkin kiinni ja menee unille. Huomenna voit jatkaa vaikka siitoshullun kanssa
Miksi pitäisi olla kännissä, jotta vois puhua naisen nautinnosta? Miehen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla kännissä, jotta vois puhua naisen nautinnosta? Miehen logiikkaa.
Liittyy pelkästään ulosantiisi, eikä itse aiheeseen. Naisen nautinto on ihana asia, sinä sen sijaan olet rasittava jankkaaja.
Niin hasulta, kuin se äkkiseltään vaikuttaa, vähän kun käyttää aivojaan, huomaakin, että niin. Niinhän se onkin. Nimittäin, runsas liikunta ja terveellinen ravinto molemmat pitävät yllä kehoa ja seksielimiä. Varsinkin runsas liikunta ja aktiivinen elämäntyyli lisää lantion alueen verenkiertoa. Nainen kiihottuu ja kostuu nopeammin, enemmän ja saa helpommin, nopeammin ja kovemmin orgasmeja. Positiivinen itseään ruokkiva kehä. Kun halut kasvavat, harrastaa enemmän seksiä joka taas saa enemmän haluamaan. -Pekka M36