Miehet valittaa, kun nainen ei halua, mutta ymmärrättekö miten pahalta naisesta tuntuu kun mies ei halua
Joka puolella toitotetaan miten miehet haluaa jatkuvasti, mutta kun on kokemusta siitä, ettei mies koskaan halua. Tuntee itsensä todella epäonnistuneeksi naiseksi
Kommentit (38)
Jos kumppani ei halua, niin kumppani vaihtoon. Seksi on asia, joka erottaa puolison kaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
49-v nainen, joka pitää itsestään huolta ja haluja on. Mies samaa ikäluokkaa, joka ei pidä huolta itsestään. Eroja on
Pitää huolta itsestään = eli haluaa seksiä? Ei pidä huolta itsestään = Ei halua seksiä? - Aika moni suomalainen ei ulkosiesta olemuksesta päätelleen ei sitten varmaanhalua seksiä - Kuka pöljö uskoo, että asia olisi näin yksinertainen?
Ei tietenkään voi yleistää.
Jos tässä iässä miehellä reilusti ylipainoa, tupakoi, kaljoittelee ja ei pidä huolta kunnostaan. Riskitekijöitä tietyille toiminnoille.
Vierailija kirjoitti:
Mä kipuilin toistuvasti torjutuksi tulemisen kanssa pitkään. Kaikki aloitteet tuli multa, hyvin harvoin onnisti. Yleensä tuli vastaukseksi tuskastunutta huokailua, kuinka väsyttää tai jotain paikkaa särkee, oli liian myöhä, liian aikaista jne. Lopulta päädyin hankkimaan salasuhteen, eikä kaduta! Nyt mies saa olla rauhassa mun vonkaamiselta ja mä puolestani saan läheisyyttä, hellyyttä ja käsittämätömän upeaa seksiä salasuhteessani.
-N46
Olet todella halveksittava ihmisluonne. Ei löydy rohkeutta ottaa eroa puolisosta. Kyseessä lienee taas ne taloudelliset näkökannat.
Vierailija kirjoitti:
Mä kipuilin toistuvasti torjutuksi tulemisen kanssa pitkään. Kaikki aloitteet tuli multa, hyvin harvoin onnisti. Yleensä tuli vastaukseksi tuskastunutta huokailua, kuinka väsyttää tai jotain paikkaa särkee, oli liian myöhä, liian aikaista jne. Lopulta päädyin hankkimaan salasuhteen, eikä kaduta! Nyt mies saa olla rauhassa mun vonkaamiselta ja mä puolestani saan läheisyyttä, hellyyttä ja käsittämätömän upeaa seksiä salasuhteessani.
-N46
Sama toisinpäin..kotona hellyys vaimon puolelta aika nollilla..salarakkaalla sama ongelma miehensä puolelta..voitte vaan kuvitella sitä hellyyden määrää mitä annetaan toisillemme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N46
Olet todella halveksittava ihmisluonne. Ei löydy rohkeutta ottaa eroa puolisosta. Kyseessä lienee taas ne taloudelliset näkökannat.
Tyypillinen nainen. Raha ja omaisuus ratkaisee. Minä yhtä tälläistä aikani elätin lasten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani ei halua, niin kumppani vaihtoon. Seksi on asia, joka erottaa puolison kaverista.
Hyvin sanottu. Juuri näin. Miksi seukata tai edes tapailla jos seksiä ei ole. Kavereita minulla jo on mutta seksiin tarvitsen halukkaan partnerin
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja siksi kannattaa avata suunsa heti seurustelun alkuvaiheessa ja ehkä sitä seksiä, siihen liittyviä mielihaluja kannattaisi "kokeilla" ennen papin aamenta, sillä sen jälkeen sen puolison vaihtaminen on jo huomattavan hankalaa.
Me ainakin keskustelimme kaikki mahdolliset halut, fantasiat, kokeilut ja koilemattomuudet ennen ensimmäistä naintia. Halut keskusteluissa tuntuivat "matchäävän" hyvin yhteen, joten niinpä sitten vaan ihan alkuun päätettiin toteutella toistemme toiveita ja fantasioita 🥰 Edelleen yhdessä, nyt naimisissa jo 7v ja edelleen homma jatkuu samoissa merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ja siksi kannattaa avata suunsa heti seurustelun alkuvaiheessa ja ehkä sitä seksiä, siihen liittyviä mielihaluja kannattaisi "kokeilla" ennen papin aamenta, sillä sen jälkeen sen puolison vaihtaminen on jo huomattavan hankalaa.
Me ainakin keskustelimme kaikki mahdolliset halut, fantasiat, kokeilut ja koilemattomuudet ennen ensimmäistä naintia. Halut keskusteluissa tuntuivat "matchäävän" hyvin yhteen, joten niinpä sitten vaan ihan alkuun päätettiin toteutella toistemme toiveita ja fantasioita 🥰 Edelleen yhdessä, nyt naimisissa jo 7v ja edelleen homma jatkuu samoissa merkeissä.
Näin mekin tehtiin. 1,5v seurustelun aikana ehdiittiin kokeilla ja selvittää mistä tykätään ja halutaan molemmat. Nyt jo yli 49v yhdessä ja yhä edellen homma jatku samoissa merkeissä. TIetäen sen tosiasian jo nuorena, että naiset haluaa ap:n tavoin, vielä miehiä enemmän, tuntea olevansa haluttuja ja rakastettavia, lupasin että olen aina valmis kuin partiolainen seksiin. Tämän lupauksen myös pitänyt, joten vaimoni ei ole tarvinnut koskaan pettyä tai epäillä halujani. Aina saanut kun hänellä tehnyt mieli.
Onneksi olkoon teille molemmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mekin tehtiin. 1,5v seurustelun aikana ehdiittiin kokeilla ja selvittää mistä tykätään ja halutaan molemmat. Nyt
Onko tämä ollut teillä molemmin puolista, ts. oletko sinä joutunut pettymään? Sillä tämähän se ongelma useimmissa suhteissa on, että toinen haluaa useamman kerran viikossa (useimmiten mies) ja sitten vaimo haluaa muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mekin tehtiin. 1,5v seurustelun aikana ehdiittiin kokeilla ja selvittää mistä tykätään ja halutaan molemmat. Nyt
Erittäin hyvä periaate, MUTTA mitä silloin tulisi selvästi enemmän haluavan tehdä, jos kaikista esiaviollisista ja -yhdynnällisistä puheista huolimatta vaikkapa viiden vuoden kuluttua toinen haluaa seksiä kerran viikossa ja toinen max. kerran kuussa? Kun suhde on muuten hyvä, toista arvostetaan sekä voidaan asioista (seksihaluistakin) avoimesti ja rauhassa keskustella. Kun toinen aina lopuksi toteaa, että "ei voi pakottaa itseään haluamaan enempää - eikä sitä kuulemma edes saisi tehdä tai rikkoo itseään"...
Eräs
Me miehet tiedämme varsin hyvin, miltä tuntuu kun nainen pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mekin tehtiin. 1,5v seurustelun aikana ehdiittiin kokeilla ja selv
Erittäin hyvä periaate, MUTTA mitä silloin tulisi selvästi enemmän haluavan tehdä, jos kaikista esiaviollisista ja -yhdynnällisistä puheista huolimatta vaikkapa viiden vuoden kuluttua toinen haluaa seksiä kerran viikossa ja toinen max. kerran kuussa? Kun suhde on muuten hyvä, toista arvostetaan sekä voidaan asioista (seksihaluistakin) avoimesti ja rauhassa keskustella. Kun toinen aina lopuksi toteaa, että "ei voi pakottaa itseään haluamaan enempää - eikä sitä kuulemma edes saisi tehdä tai rikkoo itseään"...
Vaimo vannotti sopimaan ennen naimisiin menoa, että jos kotona on tarpeeksi seksiä ei saa mennä vieraisiin.Toisinsanoen halusi sitouttaa minut siihen, että kokona pitää olla tarpeeksi seksiä. Itselle helppo luvata, kun tiesin haluavani aina ja helppo sitoutua siksikin, että vaimo ikäänkuin lupasi, että seksiä tulee olemaan. Niinkuin on ollutkin kun molemmat pitäneet sopimuksesta kiinni. Toisaalta himoittu aina toisiamme, ettei ole ollut mikään ongelma. Vaimokin on aina halunnut haluta seksiä minun ja itsensä puolesta. Siten hän on pitänyt kullistani hyvää huolta alusta alkaen, riippumatta ruuhkavuosista tai lapsien/teinien kotona olosta.
Ihan yhtä pahalta se varmaan tuntuu kuin silloin, kun nainen ei halua ja mies haluaa.
Saan huonoa seksiä niin usein kun jaksan vongata. Koska en jaksa vongata ja haluaisin mielummin laadukasta seksiä ja miehenkin tekemiä aloitteita, olemme nyt kolmikymppinen yhdessäasuva melko tuore pariskunta olleet ilman mitään seksiä jo viime talvesta asti :')
Noh, mies on hyvä kämppis ja kulujen jakaminen (samat tulot, heittää kymppejä, ei satasia) on molemmille hyödyksi. Lähden tästä varmasti heti kun jotain kiinnostavampaa ilmaantuu. Olen itseasiassa jopa sanonut sen miehelle. Koko viime talvi tästä aiheesta vielä tapeltiin, nyt on omat makkarit ja erilliset "saunavuorot" ja näillä sitten mennään. Mies vielä haluaisi naimisiin :D ja on ihan palavasti rakastunut. Omat tunteet on kuolleet jo viimeistään lumien mukana, voi voi. Mulla on ystäviä, kumppanin erottaa ystävistä seksi ja olen yleensä suhteessa halunnut minimissään 4 tai 5 krt /vko. Mies haluaa spontaanisti oikeasti varmaan kerran puolessa vuodessa.
Turha siitä oli tapella ja jankata, ei tuollainen muutu enkä oikeastaan saisikaan mitään siitä että minun mielikseni muuttuisi kun halukkaastakin miehestä on kokemusta. Mielummin kämppistelisin ystävättären kanssa ja niin ehkä tehdäänkin jo syksyllä
Vierailija kirjoitti:
Noh, mies on hyvä kämppis ja kulujen jakaminen (samat tulot, heittää kymppejä, ei satasia) on molemmille hyödyksi. Lähden tästä varmasti heti kun jotain kiinnostavampaa ilmaantuu. Olen itseasiassa jopa sanonut sen miehelle. Koko viime talvi tästä aiheesta vielä tapeltiin, nyt on omat makkarit ja erilliset "saunavuorot" ja näillä sitten mennään. Mies vielä haluaisi naimisiin :D ja on ihan palavasti rakastunut. Omat tunteet on kuolleet jo viimeistään lumien mukana, voi voi. Mulla on ystäviä, kumppanin erottaa ystävistä seksi ja olen yleensä suhteessa halunnut minimissään 4 tai 5 krt /vko. Mies haluaa spontaanisti oikeasti varmaan kerran puolessa vuodessa.
Erinomaista toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N46
Tyypillinen nainen. Raha ja omaisuus ratkaisee. Minä yhtä tälläistä aikani elätin lasten vuoksi.
Tyypillinen mies. Näkee asiat laput silmillä ja vain omasta näkökulmastaan. Itse asiassa se olen minä joka tienaa tässä taloudessa enemmän. Meillä ei kukaan elätä toistaan, vaan yhdessä tätä taloutta hoidetaan. Jos tuon seksipuolen saisi kuntoon niin kaikki olisi enemmän kuin hyvin.
N46
On yleinen, mutta väärä luulo, että haluaminen olisi määrättävissä jonkin 'vapaan tahdon' tai 'yliminän' avulla. Feikkikään ei onnistu, koska toinen AINA havaitsee sen. Pätee aivan samoin sukupuoleen katsomatta.
Jos muuta kuvittelee, lyö vain päätänsä seinään.