Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elän tässä yhteiskunnassa kuin lasin takaa

Vierailija
11.04.2025 |

Synnyin huonoon perheeseen. Ei ollut rahaa ja väkivaltaa oli senkin edestä. Koulussa ja töissä kiusattiin. Nyt on ihan ok työpaikka, jossa ei kiusata. Minulla ei koskaan ole ollut kavereita tai poikaystävää. En koskaan ole ollut ravintolassa, elokuvissa, tanssimassa Tuntuu pahalta katsoa vierestä, kun muut solmivat ystävyyssuhteita tuosta vain. Minua vihataan aina jo heti ensisilmäyksestä. En tiedä olenko sitten niin ruma, mutta on niitä muitakin rumia ihmisiä, joita kohdellaan normaalisti. Minä en voi edes kaupassa käydä ilman mulkoilua ja nyt varmaan sanotte harhaiseksi, mutta niin se on. Ihmiset käyttäytyvät niin oudosti lähelläni. Haluaisin joku kerta laittaa kameran rintapieleen ja julkaista videon, että uskoisitte, mutta sitten siitä olisi ihmisiä tunnistettavissa ja se ei olisi ok.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on into harrastaa jotain vaikka tanssia, ehkä sinne voi mennä tai kotona harrastelee. Mutta kaikkia ei kiinnosta samat asiat tai ravintolat.

Vierailija
2/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työpaikka, oma auto ja vuokrakaksio, mutta minua kohdellaan kuin luuseria ja pidetään elämässä epäonnistuneena, mutta muita samassa talossa kanssani ei kohdella samalla tavalla. Muut ovat jotenkin parempia ihmisiä samoilla meriiteillä ja minä olen huono, vaikka yritän olla kunnollinen.

Sattuu, että kukaan mies ei kiinnostu. En ole koskaan ollut treffeillä. Vanhojakaan en tanssinut, kun en saanut paria ja näin oli koulussa muutenkin kaikissa pari- ja ryhmätehtävissä. Minussa on kuin joku luuserin leima otsassa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repaleinen lapsuus jättää polttomerkin. Ihmiset eivät ymmärrä sitä. Ei se sinusta huonoa tai viallista tee. Ihmiset vain ovat vähän tyhmiä.

Hienoa, että olet saanut asiasi kuntoon. Anna ajan kulua. Kohtaat varmasti vielä jonkun, jota merkkisi eivät haittaa.

Vierailija
4/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repaleinen lapsuus jättää polttomerkin. Ihmiset eivät ymmärrä sitä. Ei se sinusta huonoa tai viallista tee. Ihmiset vain ovat vähän tyhmiä.

Hienoa, että olet saanut asiasi kuntoon. Anna ajan kulua. Kohtaat varmasti vielä jonkun, jota merkkisi eivät haittaa.

En usko, että kohtaan. Minulla alkaa jo olla ikää ja onhan se nyt fakta, että nuorempi on kauniimpi ja seksikkäämpi niin jos minä en kelvannut silloinkaan niin vaikea uskoa, että kelpaisin ryppyyntyneenä paremmin.

Ap

Vierailija
5/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kohtaan. Minulla alkaa jo olla ikää ja onhan se nyt fakta, että nuorempi on kauniimpi ja seksikkäämpi niin jos minä en kelvannut silloinkaan niin vaikea uskoa, että kelpaisin ryppyyntyneenä paremmin.

Ap

Niin kai se sitten on.

Vierailija
6/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi alkaa tehdä jotain. Voi mennä yksin elokuviin. Voi mennä ulkomaan matkalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän