Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan tämä hulvaton palsta

Vierailija
11.04.2025 |

Täällähän on enempi kavereita ja aiheita kuin töissä, kotona, kylässä tai missään.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistoon joutaa tällaiset avaukset.

No poista, yks, kaks, kolme...joko läks, saitko orgasmin kun poistit ?

Nönnönnöö

Sori, en ymmärrä, voitko toistaa ?

Nönnönnöö

Vierailija
22/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulvatonta vittuilua aamusta iltaan.

Sitäkin sopii ihmetellä, eli onko suomalaisille jotenkin synnynnäistä vittuilu, kun ei muuta osata ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ihan liikaa poistuu aloituksia. Lähiaikoina kiellettyjen listalla on ollut mm. hampaiden oikomishoito.

Hulvatonta sekin. 

Vierailija
24/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ihan liikaa poistuu aloituksia. Lähiaikoina kiellettyjen listalla on ollut mm. hampaiden oikomishoito.

Puhumattakaan niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin ruoka.

Vierailija
25/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono palsta, mutta parempaakaan ei ole.

Minä lähtisin mieluusti muualle keskustelemaan, mutten jaksa penkoa nettiä läpi löytääkseni hyviä keskustelufoorumeita. Vinkkejä?

Täällä itesäni rasittaa toki eniten vastenmieliset rasseöyhöt ja pervot alapää-ketjut, mutta ärsyttää myös ihan asiallisten ketjujen poisto. Olen päätynyt siihen, että joidenkin pinttynyttä maailmankuvaa sotii erilaiset tiedeuutiset ja niistä keskustelu, mm. spekulaatiot maan ulkopuolisesta elämästä. Siispä haravoimaan vimmatusti ja poistoon moiset, kun "mie en tykkää". Ihmettelen moderointia - olisi hyvä kuulla perustelut aivan jokaiselle poistolle. Ennen muinoin olin eräällä palstalla, missä modet ilmoittivat aina syyn miksi joku keskustelu tai yksittäinen kommentti poistettiin. Alatyylistä kieltä ei nyt tarvitse edes perustella, mutta on omituista modepolitiikkaa, jos poistoon riittää ainoastaan se, että keskustelu sotii jonkun maailmankuvaa vastaan. Sehän ei ole moderointia vaan sensuuria!

Vierailija
26/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mäkin aina mietin millähän paikkakunnalla tuokin tuon kommentin kirjottaa, tunnetaankohan me, oletko miellyttävä ihminen muulloin vaikka kirjotat nyt shaibaa ja loukkaat. Joskus saan niin hyvät naurut ja kyyneleetkin kohtalotovereista ja koen sympatiaa ja rakkauttakin joskus teitä kohtaa, totean että voisin olla tuon kaveri tai kutsua sen kahville. Joskus vihaan niin....tämä on niin aitoa koska ei tarvitse sensuroida sanomisiaan. Saa täräyttää rehellisesti sen mitä haluaa.  Myös yksinäiselle hyvä paikka vaikka välillä meinaa mennä usko ihmiseen. Anteeksi vain

Ei sitä voi kaverin, työkaverin tai puolison kanssa sanoa. Sitähän saa vihamiehiä. Oikeasti

Vierailija
27/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin mieluusti muualle keskustelemaan, mutten jaksa penkoa nettiä läpi löytääkseni hyviä keskustelufoorumeita. Vinkkejä?

Täällä itesäni rasittaa toki eniten vastenmieliset rasseöyhöt ja pervot alapää-ketjut, mutta ärsyttää myös ihan asiallisten ketjujen poisto. Olen päätynyt siihen, että joidenkin pinttynyttä maailmankuvaa sotii erilaiset tiedeuutiset ja niistä keskustelu, mm. spekulaatiot maan ulkopuolisesta elämästä. Siispä haravoimaan vimmatusti ja poistoon moiset, kun "mie en tykkää". Ihmettelen moderointia - olisi hyvä kuulla perustelut aivan jokaiselle poistolle. Ennen muinoin olin eräällä palstalla, missä modet ilmoittivat aina syyn miksi joku keskustelu tai yksittäinen kommentti poistettiin. Alatyylistä kieltä ei nyt tarvitse edes perustella, mutta on omituista modepolitiikkaa, jos poistoon riittää

Missä täällä näet pervoja alapää-ketjuja?

Vierailija
28/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta tää on hulvaton

näin sanoo moni vulvaton

Vierailija
29/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä itesäni rasittaa toki eniten vastenmieliset rasseöyhöt ja pervot alapää-ketjut, mutta ärsyttää myös ihan asiallisten ketjujen poisto. Olen päätynyt siihen, että joidenkin pinttynyttä maailmankuvaa sotii erilaiset tiedeuutiset ja niistä keskustelu, mm. spekulaatiot maan ulkopuolisesta elämästä. Siispä haravoimaan vimmatusti ja poistoon moiset, kun "mie en tykkää". Ihmettelen moderointia - olisi hyvä kuulla perustelut aivan jokaiselle poistolle. Ennen muinoin olin eräällä palstalla, missä modet ilmoittivat aina syyn miksi joku keskustelu tai yksittäinen kommentti poistettiin. Alatyylistä kieltä ei nyt tarvitse edes perustella, mutta on omituista modepolitiikkaa, jos poistoon riittää

Moderointihan on suoraan yhteydessä moderoijan puoluetaustaan. Mahtavat olla joka ikinen vihervassuja. Määräykset tulee omistajilta. Ihan pellehommaa.

Vierailija
31/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä itesäni rasittaa toki eniten vastenmieliset rasseöyhöt ja pervot alapää-ketjut, mutta ärsyttää myös ihan asiallisten ketjujen poisto. Olen päätynyt siihen, että joidenkin pinttynyttä maailmankuvaa sotii erilaiset tiedeuutiset ja niistä keskustelu, mm. spekulaatiot maan ulkopuolisesta elämästä. Siispä haravoimaan vimmatusti ja poistoon moiset, kun "mie en tykkää". Ihmettelen moderointia - olisi hyvä kuulla perustelut aivan jokaiselle poistolle. Ennen muinoin olin eräällä palstalla, missä modet ilmoittivat aina syyn miksi joku keskustelu tai yksittäinen kommentti poistettiin. Alatyylistä kieltä ei nyt tarvitse edes perustella, mutta o

Persulla on vilkas mielikuvitus.

Vierailija
32/37 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä itesäni rasittaa toki eniten vastenmieliset rasseöyhöt ja pervot alapää-ketjut, mutta ärsyttää myös ihan asiallisten ketjujen poisto. Olen päätynyt siihen, että joidenkin pinttynyttä maailmankuvaa sotii erilaiset tiedeuutiset ja niistä keskustelu, mm. spekulaatiot maan ulkopuolisesta elämästä. Siispä haravoimaan vimmatusti ja poistoon moiset, kun "mie en tykkää". Ihmettelen moderointia - olisi hyvä kuulla perustelut aivan jokaiselle poistolle. Ennen muinoin olin eräällä palstalla, missä modet ilmoittivat aina syyn miksi joku keskustelu tai yksittäinen kommentti poistettiin. Alatyylistä kieltä ei nyt tarvitse edes perustella, mutta o

Persu-Pakkaleenin firma moderoi täällä.

Vierailija
33/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu