keskenmeno,ultrassa nähty ovis,raskautuminen..APUA!
mulla siis oli keskeytynyt keskenmeno rv 11+6 (pikkanen oli kooltaan vain rv9+2)ja kaavinta tehtiin 14.2. sen jälkeen olin niin kipeä että jouduin olemaan muutaman päivän sairaalassa, syitä kipuihin ei löytynyt..tulin kotiin ja seuraavalla viikolla kivut alkoivat taas.se oli tiistai.ei mitään tietoa mistä johtuu,särkylääkkeitä ja antibioottikuuri,käsky tulla perjantaina uudelleen.nyt löytyi syy:koska olet syönyt särkylääkkeitä(oli niin kovat vatsakivut että jouduin syömään tosi kovia lääkkeitä)joudut nyt syömään särkylääkkeitä siihen että olet syönyt särkylääkkeitä.YKSINKERTAISTA.kivut loppuivat kun en ottanut enää napin nappia vaan kärsin pari päivää..
niin,siis sitä piti kysymäni nyt kun vähän tota mun historiaa tiedätte että kun lääkäri näki emätinultralla kohtua ja munasarjoja tutkiessaan ovulaation tapahtuvan 2.3 niin milloinkahan voisin tehä testin jos menkkoja ei ala kuulumaan.. ei nimittäin käytetty mitään ehkäisyä ja toiveissa olis josko jo nyt olis tärpännyt ja vauva jaksaisi mukana loppuun asti:)
KIITOS jos jaksat vastata!!!
Kommentit (3)
kiitos kun jaksoit vastata. yritän malttaa perjantaihin oottaa,jos sitten testailis..jotenkin tuntuu että vaikka oon jo päässy keskenmenosta yli (vuosi yritettiin ennenku tärppäs) niin oloa vielä helpottais kun sais taas pikkasen massuunsa kasvamaan.. ilmoittelen kuin kävi:)
ainakin vielä viime viikolla joten uskalsin aloittaa antibioottikuurin, menkkoja vaan ei kuulu vieläkään.. :/ en tiiä itkiskö vai naurasko, toivoisin et oisin raskaana mut jos en kerta oo ni kyl menkat sais jo alkaa et pääsit yrittelemään uuestaan..
Ekaks pahottelut keskenmenosta:( todella ikävä juttu ja oon pahoillani teijän puolesta!
jos siis 2.3 on ollu ovis nii eiköhän se ala lähipäivinä jo näkymään testissäkin,jos on tärpänny..herimmillä testeillä saattaa näkyä jo 10pvää oviksesta,eli toissapäivänä sun kohdalla!:)
tsemppiä testaukseen ja Paljon ++++ onnea:D kerro kuis kävi!