Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon nikotiini tuotteista ilman että se aiheuttaa nälkää?

Vierailija
10.04.2025 |

Auttaako se jos vähentää pikku hiljaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nälkää aiheuttaa? Ei mulla vaan.

Vierailija
2/4 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lopetin kerran tupakan polton niin kyllä mulla ihan kamala nälkä oli koko ajan kunnes totuin nikotiinipurkkaan ja aloin syömään niitäkin liikaa. Nykyään syön sekä purkkaa että tupakoin silloin tällöin. Tossa vielä tietoa netistä:

Valtaosalla tupakoinnin lopettaneista paino nousee jonkin verran, keskimäärin 35 kg. Yhdysvaltalaisen kansallisen tupakasta vieroitusta koskevan suosituksen meta-analyysin mukaan tupakasta vieroittautumisessa noin 80 %:lla henkilöistä paino nousee pääasiassa 612 kuukauden sisällä lopettamisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lopetin kerran tupakan polton niin kyllä mulla ihan kamala nälkä oli koko ajan kunnes totuin nikotiinipurkkaan ja aloin syömään niitäkin liikaa. Nykyään syön sekä purkkaa että tupakoin silloin tällöin. Tossa vielä tietoa netistä:

Valtaosalla tupakoinnin lopettaneista paino nousee jonkin verran, keskimäärin 35 kg. Yhdysvaltalaisen kansallisen tupakasta vieroitusta koskevan suosituksen meta-analyysin mukaan tupakasta vieroittautumisessa noin 80 %:lla henkilöistä paino nousee pääasiassa 612 kuukauden sisällä lopettamisesta

Kyllä se suurin haaste on käsille. Kun menet tupakalle, käsi tekee työn. Syöminen tekee samaa liikettä. Kannattaa opetella ruokarytmi ja pitää kiinni, sitten tupakka pois. Jos mielii käsille töitä, aloita virkkaus tai neulo kilometrihuivia. 25 vuotta tupakatta, hoikka. 

Vierailija
4/4 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen lihottaa 35 kiloa?! Älä höpötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi