Viranomaisen kanssa asioinnista
Voisitteko te pitäytyä yhdessä tiedossa, kiitos. On ihan mukavaa saada palkkaa siitä, että jankkaan asiakkaan kanssa viikkotolkulla sitä, onko ilmoitettu väri vihreä vai sininen. Kun teillä on siinä 1 lomake, niin kirjoittakaa molempiin kohtiin joko sininen tai vihreä ja pysykää samassa tiedossa koko lomakkeen ajan. Jos kirjoitatte ensin sininen ja sitten vihreä, niin joudun tarkistamaan kumpi se on. Metsästän teitä puhelimella ja pakoilette puhelinmyyjän pelossa. Koette asianne viivästyvän ja olette vihaisia, kun vihdoin teidät tavoitan. Ette myönnä virhettänne, vaan takerrutte siihen, että kaikki on oikein ilmoitettu. Pyydän vahvistutta kumpi on oikea tieto, ette halua vahvistaa, joten en saa asiaanne eteen päin. Lomakkeenne seisoo vuoden "odottaa vastausta" jonossa ja jokainen käsittelijä rimmuuttelee teille vuoron perään kyselemässä yhtä ja samaa. Sitten saatte lopulta sanktiot, kun ette ole hoitanut asiaanne ja teitä veetuttaa entistä enemmän.
Ja sitten kaupungin 50 000 asukkaan kanssa tämä sama ralli. Onko tämä teistä järkevää verorahojen käyttöä? Voisitteko sen yden kerran lomaketta täyttäessänne tarkistaa, että tiedot ovat täydelliset ja oikein ja asianne on hoidettu 20 minuutissa.
Kiitos!