Vaimon entiset
Oletteko saaneet kuulla vaimoiltanne yksityiskohtaisesti mitä obat touhuilleet ennen teitä. Itseäni kovasti kiihottaisi kuulla mitta vaimo ei kerro
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kiihota ajatus yhtään
Ai minua, jonka vaimo sai isoa mustaa lekaa? No ehkä vähän, mutta enemmän vaivaa ja olen ajatellut jättää hänet, myös senkin takia, että pääsee toteuttamaan itseään täysillä näiden megakalujen kanssa.
Ei vaimo ole yksityiskohtia kertonut, mutta välillä kertonut ympäripyöreästi seksihistoriastaan. Tuntuu, että ainakin osittain on tehnyt sen tehdäkseen mustasukkaiseksi ja kateelliseksi, kun oma seksihistoriani ei ole kovin kummoinen.
On kuulemma ollut hyvin aktiivinen seksuaalisesti nuorena, poiminut miehiä matkaan sieltä täältä ja laskenut tyttökaverinsa kanssa pisteitä erilaisista asioista, mitä ovat miesten kanssa tehneet. Tiedän, että on myös miespuolisille kavereilleen kertonut juttuja yksityiskohtaisestikin, muttei minulle.
Osittain kiihottaa, osittain kuvottaa, osittain vituttaa ja osittain hävettää. Vaikea suhtautua siis.
Itseäni kiihottais kovasti jos vaimo ois jakanut herkkuaan ennen minua yhdenyönjutuille enemmänkin. Vaikea selittää mikä siinä kiehtoo. Joku kontrasti kai. Vaikka kun hyväilet kielelläsi rakkaan vaimos pyhintä ja samalla ajattelet miten on antanut sen nussittavaks jollekki pari tuntia sitten kohtaamalleen baari hoidolle tai vaikka etelän lomalla jollekkin adonikselle jolle rakkaan vaimosi pimppi jota itse palvot oli vain yksi pano muiden joukossa.
Valitettavasti, vaimo opiskeli nuorena naisena lontoossa 6kk ja koko ajan oli suhteessa mustan miehen kanssa ja kertoi että kalu oli lähemmäs 30cm ja järkky paksu. Sanoi että ei mahtunut kuin pää sisään ja sattui. Itsellä 12cm ja aika ohut. Meillä on molempien mielestä hyvää seksiä, mutta asumme helsingissä ja näen kuinka vaimoni silmiin syttyy tietynlainen loiste, kun näkee lihaksikkaita mustia miehiä. Asia vaivaa minua ja vaikka vaimo kiistää, niin olen varma että haaveilee isosta ja tummasta kalusta.