On niin noloa, kun muiden keskellä alkaa itkettää
Tämä on tosiaan kolahdus itsetunnolleni. Sain kerran pallon naamaani ja aloin itkemään, vaikken olisi halunnut. Pari kertaa ravintoloissakin olen alkanut pillittää kuin mikäkin sipuli, koska on ollut niin kova meteli. Se on vain niin idioottimaista, mutta en voi sille mitään! Myös eilen harjoituksissa en tajunnut jotain asiaa, ja lopulta itkua pidätellen istuin laatikon päällä. Lopulta romahdin yrittäen peitellä ja pyyhkiä kyyneleitäni. Kerran aloin itkeä myös kauppakeskuksessa. Haluamattani, huoh...
Onko tämä normaalia? Muita?
... :(
Kommentit (4)
Välillä toivoisin, että kaikki ihmiset olisivat kuten minä. Niin paljon joskus turhauttaa tämä yksinäisyys, vähättely ja ymmärtämättömyys.
Kuulostaa vähän siltä että noihin tunnepurkauksiin on joku muu syy kuin meteli tai se että et ymmärrä jotain asiaa?
Minusta itkeminen ei ole noloa vaan päinvastoin- osoittaa että olet inhimillinen ihminen jolla on vielä tunteet. Kylmät kivikasvot ne ovat epäinhimilliset.
Mua alko päinvastoin eilen bussissa naurattamaan. Olin yksin, ilman juttutoveria.
Ei ole tavatonta. Olet herkkä, väsynyt, stressaantunut tms. Kenelle tahansa voi joskus noin käydä.