Kumman ottaisit: kesämökki Suomessa vai huoneisto Italiassa?
Kommentit (30)
Suomalaisen kesämökin hinnalla saat jo talon puutarhalla Italiasta!
Mutta huoneistokin kävisi.
Terkut Italiasta!
Asun jo mökissä, että varmaan se huoneisto Italiasta. Kaipa sen voi laittaa vuokralle.
Molemmat ottaisin. Tosin tykkään vuokrata ja päästä eroon heti, jos en tykkäisikään parin vuoden päästä olla samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mökki. Sinne on paljon helpompi ja halvempi lähteä viikonloppua viettämään kuin lentokoneella Italiaan ja takaisin.
Riippuu missä mökki on.
Kaveri ajaa monta kertaa vuodessa Lappiin mökille autolla + bensat + yöpyy ja syö matkalla tai lentää. Aikaa menee 4-16h ja maksaa mansikoita
Mun lennot Italiaan maksoi 184e, bensat maksoi 9e. Matkaa ovelta ovelle 9h
Italia on syvältä, joten mökki. Tosin se minulla onkin jo.
Meillä on jo kakkosasunto italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ottaisin. Tosin tykkään vuokrata ja päästä eroon heti, jos en tykkäisikään parin vuoden päästä olla samassa paikassa.
Me vuokrasimme lomataloja ympäri Eurooppaa 32v ja sitten päätimme ostaa oman lempialueeltamme Italiasta meren ja vuorten välimaastosta. Alle 2 tunnissa nopeimmillaan pääsee vaihtamaan maatakin ja reissaammekin paljon. Loppuelämä ei tule riittämään kaikkien paikkojen näkemiseen edes Italiassa!
Ja muitakin lomailijoita kuin me käy talossamme - lasten perheet ystävineen, meidän ystävämme ja lähimmät sukulaiset jne. Käyttöaste on korkea!
Mökki Suomessa järven rannalla.
T. Ulkosuomalainen
Mulla on jo kaksi mökkiä Suomessa joten ottaisin talon Italiasta ja olisin siellä marras- maaliskuun.