Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettavaa ajattelua: parisuhteet tulevat ja menevät, kaverit pysyvät

Vierailija
09.04.2025 |

Eli käytännössä panot panoina ja aito sitoumus on sitten kavereihin. Ei väliä lapsista, ne voivat kasvaa promiskuiteettisiin sekopanohaaremeihin, niinkuin apinoilla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin olevan ihan normaalia suosituilla ihmisillä joilla on oikeita kavereita ja ystäviä?

Vierailija
2/6 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kaveritkin menevät jos alkavat perseilemään, ihan niin kuin parisuhteetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverit menee lopulta.

Vierailija
4/6 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvaeritkin vaihtuvat, kun huomaavat kaverisuhteesta hyödyn kadonneen. Ystävät ovat niitä, jotka pysyvät mukana avioeroista, irtisanomisista ja sairauksista huolimatta.

Vierailija
5/6 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet oksettava kun puhut tuollaisia ja ajattelet. Olet varmaan itse sellainen joka nostaa jokaisen uuden poikaystävän jalustalle eikä ystäville enää ole yhtään aikaa. 

Vierailija
6/6 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain jostain syystä on mennyt, että itselläni vanhimmat ystävät on jo 40 vuoden takaa, eikä niin kauan ole kestänyt vielä yksikään parisuhde. Jostain syystä parisuhteet tuntuu olevan herkempiä välirikoille. Ystävyydessäkin niitä tulee, mutta niissä on helpompi joustaa ja palata "yhteen". Itse ainakin myös vaadin puolisolta enemmän kuin ystävältä. Ystävältä voin katsoa jotain tosi huonojakin puolia sormien läpi, koska en elä hänen kanssaan joka päivä. Parisuhteessa samat asiat olisivat eron paikka. Toki ystävyys voisi siinäkin tapauksessa ex-puolisonkin kanssa säilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä