Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti-ihminen, mihin aikaan heräsit tänään?

Vierailija
09.04.2025 |

Minä neljältä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti sitten. Kohta nousen.

Vierailija
2/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 min sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.45. Työpaikalla olin 5.30 ja nyt kahvitauolla.

Vierailija
4/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä. Nyt juon kahvia.

Vierailija
5/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kuusi. Töihin kymmeneksi

Vierailija
6/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta. Kävin aamulenkillä ja kohta lähden kouluun.

Vierailija
7/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljältä. Myrskytuuli herätti, kun männynkävyt kopisivat talon katolle.

Vierailija
8/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:30 kellon herätykseen. olisi vielä uni maistunut kun otin illalla unilääkkeen mutta työt alkavat klo 8 niin pakko oli nousta ylös. ilman unilääkettä herään klo 3-5.

Vierailija
9/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä. Kuudelta olisi soinut herätys, tai soikin, mutta olin jo aamupalalla silloin.

10/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden jälkeen 

Vierailija
11/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten olen täti-ihminen, kun kerran tätikin olen.

Heräsin neljältä eli tuntia tavallista aikaisemmin, luin uutisia, keitin kahvit, luin uutisia, kävin suihkussa pitkän kaavan mukaan ja sitten luin taas uutisia ja katsoin, mistä täällä keskustellaan. Elämä on tylsää onnettomuudessa vammautuneena ja pitkäaikaistyöttömänä. Ja uutisetkin ovat nykyisin tylsiä kaikessa kummallisuudessaankin.

Näyttää vähän siltä, että me varhaisherännäiset olemme täällä omahyväisinä ilmoittelemassa aikataulustamme, mutta eihän täällä edes teoriassa ole muunlaisia. He nukkuvat vielä.

Vierailija
12/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä nousin sängystä ottamaan Buranaa.  Kurkku- ja korvakipu ei antanut nukkua.  Päätäkin juilii.  

Vierailija
13/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin neljältä eli tuntia tavallista aikaisemmin, luin uutisia, keitin kahvit, luin uutisia, kävin suihkussa pitkän kaavan mukaan ja sitten luin taas uutisia ja katsoin, mistä täällä keskustellaan. Elämä on tylsää onnettomuudessa vammautuneena ja pitkäaikaistyöttömänä. Ja uutisetkin ovat nykyisin tylsiä kaikessa kummallisuudessaankin.

Näyttää vähän siltä, että me varhaisherännäiset olemme täällä omahyväisinä ilmoittelemassa aikataulustamme, mutta eihän täällä edes teoriassa ole muunlaisia. He nukkuvat vielä.

Omahyväisinä? Minulla tuo oli kyllä puhdasta itseironiaa. Ap

Vierailija
14/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 5 minuuttia ennen kuin herätyskello soi. Herätys oli laitettu soimaan klo 4.30. Itse arvelin, että kello on jotain kolmen tai neljän välillä yöllä, ja voisin nukkua vielä. Pieleen meni arvaus. 

V1tuttaa. 

Vierailija
15/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys oli klo 5.30 ja töissä olin klo 6. Nyt on kahvitauon paikka, jatkan hommia ja ehdin klo 9 toiseen työpaikkaan.

Vierailija
16/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

06.10 heräsin

Vierailija
17/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo omahyväisyys viittaa meihin vastaajiin; näissä kyselyissähän on useimmiten jokin piilomotiivi sekä kysyjällä että kommentoijilla. Ehkä nyt ei ollut.

En osannut havaita itseironiaa noin lyhyestä aloituksesta.

Vierailija
18/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo omahyväisyys viittaa meihin vastaajiin; näissä kyselyissähän on useimmiten jokin piilomotiivi sekä kysyjällä että kommentoijilla.

Itseironia näkyi sanassa täti ja kellonajan neljä paljastamisessa. Ap

Vierailija
19/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo omahyväisyys viittaa meihin vastaajiin; näissä kyselyissähän on useimmiten jokin

"Tuo omahyväisyys viittaa meihin vastaajiin; näissä kyselyissähän on useimmiten jokin piilomotiivi sekä kysyjällä että kommentoijilla."

"Itseironia näkyi sanassa täti ja kellonajan neljä paljastamisessa. Ap"

Joo, en havainnut. Ehkä olen tähän aikaan aamusta vielä vähemmän välkky.

Vierailija
20/32 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-ihminen > noin keski-ikäinen nainen > vaihdevuosien aamuyön heräily > itseironia tässä?  - eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi