Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetysliivit??? Mistä olette ostaneet edulliset imetysliivit ja millaiset olisivat hyvät.

14.03.2007 |

Vähän vaikea ostaa etukäteen kun ei yhtään tiedä tarkempaa kokoa että mihin rinnat venyvät kuin maito alkaa nousemaan. Itselläni on kahdet edellisistä imettämiskerroista jääneet mutta ovat jo nyt liian pienet.

Ajattelin et ostaisi nyt edulliset jostain netistä ja myöhemmin kävis kun maito on tasoittunut ja pahin turvotus ohitse niin ostamassa kunnolliset.

Miten te muut olette tehneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuossa joku aika sitten suht summa mutikassa Prismasta ihan halvat liivit joiden voin kuvitella menevän aluksi. Haen sitten oikean kokoisia kun vähän tasoittuu ja mulla myös sama että löysin kaapista 4 v vanhoja esikon aikaisia liivejä, vähän oli jo kyllä virttyneitä, mutta ehkä menevät hätätilassa.

amulet

Vierailija
2/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin esikon aikaan netistä Carrivelin (tai joku sellainen) liivit (tai sellainen toppimainen systeemi). Jäivät kyllä aika vähälle käytölle kun noiden toppien takakappale usein nousee liian ylös meikäläisen niskaan, ja aiheuttaa sitten kipuja - niin tässäkin tapauksessa. Mutta muuten olivat kyllä ihan hyvät liivit, en halua ollenkaan mollata kun tiedän että ovat monille sopineet.

Ihan summamutikassa ostin myös H&M:stä imetysliivit. Niissä on kyllä koot jotenkin kummat, sillä ihan vanhaa kokoa ostin vaikka rinnat sitten aika paljon turposikin, ja silti olivat ihan sopivat. Hintakin oli kohdallaan kun jonkun 15e maksoivat ja pysyivät hyvin koossakin... ;)

Loppuviimein kuitenkin hurahdin noihin Glamour-mom-toppeihin, ja ostin niitä kaapin täyteen. Eivät ne mitään halpoja ole, mutta sopivat mulle täydellisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse ostin kahdet liivit vasta kätilöopiston kahviosta (25¿/kpl), kun neiti oli jo syntynyt ja kotiinlähtö lähestyi ja ainakin itse olen niihin ollut ihan tyytyväinen, ovat ajaneet asiansa=) ihan siis sellaisia perus valkoisia liivejä.

nani ja pikku neiti 4kk

Vierailija
4/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...löysin kahta eri mallia kaarituettomia puuvillaisia imetysliivejä a' 10 e ja molemmat mallit ovat olleet mieleeni. Ostin ihan viimeisillä raskausviikoilla ja ekan maidonnousun jälkeen ovat olleet sopivia (vauva nyt 5 vkoa). Hirmu tukevia eivät ole, eli käyvät suht pienirintaiselle varmaan parhaiten ja reippaaseen liikuntaan ehkä tarvitaan myös tukevampi malli (itsellä toppi, ei imetysmallia kun en lenkillä imetä :-)

Vierailija
5/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eka yhdet kokeeksi, koska en luottanut niin halpojen (n.12e) laatuun, mutta totesin niin hyviksi että ostin lähes heti ison kasan lisää. :)

Vierailija
6/6 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtökokokin rinnoissa jo muhkea DD, joten tarvetta tukeville liiveille on. Kuopukselle ostin ensin yhdet lindexiltä, maksoivat 18 ¿ mutta kun tykästyin, ostin lisää.. Niitä olen nyt käyttänyt tässä raskaudessa kun rinnat jo paisuneet, rv 25+4 nyt. Eli ovat tukevat ja itse tykkäsin kovasti. Ostan juuri noita lisää jos tarvis synnytyksen jälkeen..