Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiks Juha Tapiossa todellakaan ole MITÄÄN vikaa??

Vierailija
14.03.2007 |

Tekee aivan ihania ja herkkiä koskettavia lauluja ja on just niiiin sympaattinen kun annettu ymmärtää. Olen tavannut kahdesti ja aivan loistava persoona ja arvomaailma.

Nyt uusimmassa Meidän Perhe- lehdessä haastattelu " Juha Tapio - pitkän parisuhteen tulkki" .

Miten kaunis vaimo, ihanat lapset ja idyllinen koti. Tapio puhui todella lämpimään sävyyn vaimostaan ja parisuhteen arvostuksesta. Ovat olleet yhdessä 17v eli olivat 16 vuotiaita kun tapasivat. Niisk!

Mistä tuollaisia miehiä saa? Jotka miettivät loistavassa parisuhteessa, miten saavuttaa täydellinen, kaiken ymmärtävä ja anteeksiantava rakkaus kahden ihmisen välille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus he ovat niitä pahimpia, vaikka edessäpäin näyttelevätkin hyvää ihmistä. Esim. työpaikkakiusaaminen on yleisintä seurakunnan viroissa.

Vierailija
2/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joskus he ovat niitä pahimpia, vaikka edessäpäin näyttelevätkin hyvää ihmistä. Esim. työpaikkakiusaaminen on yleisintä seurakunnan viroissa.

Enivei, myös minä JT- fani ja tiedän todella että sellainen ihminen on millaisen kuvan antaa; mikään ei ole kiiltokuvaa/ kulissia (itseasiassa yrittää esittää vaatimattomampaa)

Purkkiin laittaisin jos voisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe-lehdessä oli oikein imelä juttu, kaunis vaimo ja lapset jne.." olemme onnellinen kiiltokuvaperhe" -tyyliin. Ainoa mikä pisti silmään oli, että jutussa ei puhuttu ollenkaan lapsista, vaikka juttu oli perhe-lehdessä!!

Vierailija
4/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän perhe-lehdessä oli oikein imelä juttu, kaunis vaimo ja lapset jne.." olemme onnellinen kiiltokuvaperhe" -tyyliin. Ainoa mikä pisti silmään oli, että jutussa ei puhuttu ollenkaan lapsista, vaikka juttu oli perhe-lehdessä!!

Ja sekös on JT: n syy???? Tietääkseni toimittajat ja editoijat päättää mitä sinne lehteen loppujen lopuksi tulee!

Että olet typerä... ja kateellinen!

Kaikkea hyvää Juhalle, Raijalle, Mikaelille ja Akselille!

Vierailija
5/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtee omasta itsestään ja halusta. Tietenkin usko voi sitä arvostaa.

Mutta... täytyy kyllä sanoa, että melkein kateellinen hänen vaimolleen olen... AUTS!

ap

Vierailija
6/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tunnen niin paljon keskenkasvuisia uskovaisia ihmisiä, etten osaa uskovia miehiä kenellekään suositella. Mutta mm. seurakunnista voi löytää todella syvällisiä, ajattelevia miehiä. Usko ei varmaan tee miehestä mitenkään ekstrahyvää. Mutta se, että pohtii asioita ja maailmankatsomustaan, on yleensä ihmisessä todella hieno piirre.

Mulla on mies, joka ennen oli oikein palava uskovainen. Nykyisin hän on agnostikko ja skeptikko mutta oikein mahtava mies edelleen. Erilainen.

5

Vierailija
7/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi...

Vierailija
8/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksuja ja naisia kunnioittavia miehiä. Omanikin sieltä löysin. Monessa suhteessa seurakuntaa ja uskovaisten elämänmenoa kritisoin, mutta kyllä usko antaa myös paljon hyvää.

Vierailija
9/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamasti heilläkin on ollut niitä hankalampia aikoja, varmaan sellasta parisuhdetta olekaan jossa aina vaan onnea ja aurinkoa.

Vierailija
10/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se miten hän kunnioittaa naista tai ylipäätään toista ihmistä! Siinä on jokaisella miettimistä...

ap

Vierailija
11/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika miehessä ole, jos muuten on kuvailujesi kaltainen :-).

Vierailija
12/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon, että seurakunnissakin tuollaiset ei-fundamentalistimiehet ovat harvinaisuus, mutta kyllä heitä on.

Jumalaa kunnioittavat, huumorintajuiset miehet ovat parhaita aviosiippoja. Itselläni on sellainen, ja täytyy sanoa, että olen tästä iloinen.

Kirkonpenkinkuluttaja

Vierailija
13/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella täytyy sanoa, ettei hänessä ole mitään niitä vikoja mistä monet täällä valittavat. On lapsirakas, osallistuva, hyvä kumppani ja kaikin puolin luotettava ihminen.

Vierailija
14/14 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän uskovan miehen vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän