Sabrinan paras biisi?
Omasta mielestä tää gringo on hyvä ja sopii kesään.
Kommentit (17)
Kaikki ne Sabrinan biisit, joissa rinnat hölskyy videolla.
Eli kaikki Sabrinan biisit ovat parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne Sabrinan biisit, joissa rinnat hölskyy videolla.
Eli kaikki Sabrinan biisit ovat parhaita!
Tulin vain tarkastamaan,että tärkein on mainittu. LäähPuuh.
Eihän hänellä ole kuin yksi hitti (Boys) ja ura nousi lähinnä omien marakassien takia. Menestys oli lyhyt ja nyt jo historiaa. Pahoittelut suorasukaisuudesta. Mutta kuka muka on kuullut hänestä tuon jälkeen? Samat sanat Samantha Foxista. Selvähän se on, ettei lyhyt menestys ainakaan laulutaitoon liittynyt.
Menkää katsomaan vaalitenttejä. Neloselta tai HS:n sivuilta klo 19, sitten klo 21 Ykköseltä.
Kaunis Sandra Maria Magdalena-lauluineen menee samaan kastiin; kaunis nainen, hyvä yksi biisi ja sitten ei mitään.
Monta kivaa rallatusta on Sabrinalla, tässä yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hänellä ole kuin yksi hitti (Boys) ja ura nousi lähinnä omien marakassien takia. Menestys oli lyhyt ja nyt jo historiaa. Pahoittelut suorasukaisuudesta. Mutta kuka muka on kuullut hänestä tuon jälkeen? Samat sanat Samantha Foxista. Selvähän se on, ettei lyhyt menestys ainakaan laulutaitoon liittynyt.
Kyllä minä olisin kuunnellut Sabrinaa ja Samantha Foxia, vaikka olisivat olleet miehiä tai lautatarhan naisia...
No jos rehellinen olen, niin ehkä en olisi, mutta kyllä ne miesartistitkin ulkonäöllään pelaavat.
Samantha Fox ja Sabrina tekivät hyvät tilit, kun kerran avuja siihen löytyi, joten hyvät heille! Toivottavasti manageerasivat asiat niin, että itse ottivat suurimman osan rahoista eivätkä lipevät agentit päässeet liikaa osingoille.
Mullapa on aitoja Sabrinan c-kasetteja kaksi ainakin tallessa josta pari nostoa tähän galluppiin:
Vola
Kiss Me, myös 1998 versio.
Sabrinahan on tehnyt keikkaa mm. Venäjällä ennen Ukranaa ahkerasti, siellä oli kovassa huudossa retroilu jossa italodiskoa soittivat isoissa konserteissa muiden italo-artistien kanssa.
No mutta Sabrinahan edusti itsetietoista itsemääräävää naista jo kasarilla on joo vähän niukkaa vaatetta mutta eipä siinä- katsoa saa koskea ei, mitäs feministit tähän sanoo isoine silmälaseineen ja marimekko-muumimekkoineen?
Virroilla näin livenä juhannuksena silloin joskus kun olin nuori.
Sabrinan parempi tissi oli vasen.
Highway to hell.