Autossa Peppuaukkoon
Hei. Oletteko kokeillut tai onko mahdollista ajon aikana silleen että mies ajaa ja samalla yrittää naida naista peppuaukkoon?
Tuli vaan mieleen, kun ajan töistä kotiin ja tekisi mieli samalla nusasta peppuaukkoon
Kommentit (17)
Jooo kyllä se mahdollista on. Toki haasteellista mutta tehtävissä.
Lutkuttaminen menee paremmin ja tietysti ne hajut ne ihanat hajut
Ei mitään ongelmaa, anna mennä vaan! Jari istuu mielellään sun syliin!
Tyttöystävä kertoi kerran matkustaneensa Välimerelle rekkakuskin kyydissä pillukorvauksella. Oli kasvot kuskiin päin ratsastanut ajon aikana. Kerran kalu oli lipsahtanut anukseen, mutta muija oli vaan jatkanut ratsastusta. Mua nämä sen lutkamaisuudet muuten kiltissä olemuksessa kiihottaa todella paljon.
Nykyihmisillä on ehkä vähän turhankin kiire? Olisko vaan helpompaa pysähtyä jonnekin panemaan ihan aikuisten oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä kertoi kerran matkustaneensa Välimerelle rekkakuskin kyydissä pillukorvauksella. Oli kasvot kuskiin päin ratsastanut ajon aikana. Kerran kalu oli lipsahtanut anukseen, mutta muija oli vaan jatkanut ratsastusta. Mua nämä sen lutkamaisuudet muuten kiltissä olemuksessa kiihottaa todella paljon.
Vai lipsahtaa se noin vain anukseen. Löysä reikä sun tytsyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lipsahtaa se noin vain anukseen. Löysä reikä sun tytsyllä.
Tai pieni pili
Hei on tosi surullista, että ihmiset eivät vastaa ja anna neuvoja. Kysyin itselleni tärkeän kysymyksen ja kukaan ei anna mitään vinkkejä? Hei nyt keskustelua aiheesta ja neuvoja!
Yks on vastannut, että on se mahdollista! No on mahdollista mutta MITEN???
Onhan autossasi nahkapenkit, jotka sitten on helppo puhdistaa?
Mä olen tehnyt ajon aikana. Niin hyvä nautinto
Ajaessa ei ole tullut kokeiltua, mutta parkissa kyllä.