Sinkkumies! Kelpaako sinulle kumppaniksi vain ne kaikista upeimmat naiset ?
Oletko sinä sinkkumies jumittunut siihen ajatukseen, että kun sinä olet niin upea mies, niin sinun tyttöystävän kuuluu myös olla kaunis, hoikka, lapseton, sporttinen, hyvässä työssä, keskituloinen, hauska, ahkera ja sitä, tätä ja tuota?
Vai kelpaako sinulle myös ihan tavallinen kuolevainen nainen?
Kommentit (6)
Kelpaa ainoastaan upea nainen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin sitä mieltä, että minulle kelpaa mukava nainen, jonka kanssa minulla on yhteistä ja joka on omaan silmääni viehättävä. Nykyään kun yhä useampi nainen on omasta tahdostaan sinkku, niin minäkin alan kallistua samalla linjalle ja elää loppuelämän yksineläjänä.
Viisas valinta. Mahtaa harmittaa kuolla aikanaan kaiken kokeneena miljonäärinä hymy huulessa!
Kyllä, mutta siitä syystä koska viihdyn sinkkuna varsin hyvin. En näe pointtia vaihtaa nykyistä elämäntapaa yhteiseen elämään naisen kanssa, joka ei olisi upea.
Upean naisen määritelmä on kyllä itelläni hieman erilainen
Lapseton, akateeminen ja työssäkäyvä joo, mutta olenhan minä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa ainoastaan upea nainen, mutta sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Juuri näin. Eikä materiaalisen asioiden kanssa.
Joskus olin sitä mieltä, että minulle kelpaa mukava nainen, jonka kanssa minulla on yhteistä ja joka on omaan silmääni viehättävä. Nykyään kun yhä useampi nainen on omasta tahdostaan sinkku, niin minäkin alan kallistua samalla linjalle ja elää loppuelämän yksineläjänä.