Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suostuisitko tekemään miehelle ?

Vierailija
08.04.2025 |

suostuisitko runkkaamaan miestä että hän laukeaisi käsihoidossasi paperille ?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta en ole koskaan kokeillut paperia. Olen vain ottanut toisella kädellä lastin vastaan. Ulkona tai suihkussa olen päästänyt ihan vaan maahan/lattialle. 

Vierailija
2/3 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin mieleen nuoruus ja paperirulla ihan tuota tarkoitusta varten tytön repussa, koska mun repussa se voisi herättää liikaa huomiota, jos joku sattuisi nähdä sen. Nimenomaan talouspaperia koska nessut tarttuivat ikävästi sperman tahmentamaan terskaan pyyhkiessä ja koko paperinpala murentui. Aikaa ennen loppuun asti seksiä ja suuhun laukeamista. Tyttö ei vielä uskaltanut. Kuinkahan monta rullaa me käytettiinkään. Paksua teinipojan spermaa ei yhdellä palalla otettu vastaan ja pyyhitty. Pyyhkiminen sai seisokin aina kovenemaan uudestaan, jos se nyt edes pehmentyi. Muutaman kerran päästin lattialle ja jonkun kerran suoraan lavuaariin kirjaston invaveskissä. Ihanaa aikaa ja voi sitä kiihkoa! Mun käsi tytön haaroissa takki, kirja tms. sylissä ja hän runkaten mun farkuista ulkona seisovaa minä yrittäen peitellä sitä toimintaa jotenkin, koska tuntui niin hyvältä. Silti joku varmasti joskus näki meidät, ehkä mun hyperrunsaan ejakulaationkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta en ole koskaan kokeillut paperia. Olen vain ottanut toisella kädellä lastin vastaan. Ulkona tai suihkussa olen päästänyt ihan vaan maahan/lattialle. 

Mulla oli tyttönä aina paperia veskassa/repussa tuotakin varten, mutta ei me koskaan sitä käytetty sperman ruiskausten vastaanottamiseen vaan pyyhkimiseen orgasmin jälkeen. Mä tykkäsin katsoa sitä pojan runsaslukuisten ja paksujen nauhojen lentoa ihan maahan asti. Teinin mielessäni se oli upea näky. Mihinkä nää tämmöiset ihanat jutut katoaakaan... Joo suostuisin edelleen toki ottamaan paperiin, mutta kukaan mies ei ole koskaan pyytänyt moista.