Vanhoja leffoja, mitä ei meinaa löytää mistään!
Onko teillä sellaisia?
Itselläni on ainakin Unelma Afrikasta, 9 ja puoli viikkoa, Hotel Ruanda, The Last King of Scotland, Tuulen Viemää, Paistetut Vihreät Tomaatit, Young Guns
Sanokaa mistä noita voisi löytää katsottavaksi?!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Alfred Hitchcockin Mountain Eagle, Tod Browningin London After Midnight tai James Cruzen Hollywood. Löytäiskö joku näitä?
Mun isällä on noi
Täältähän niitä ja paljon muuta:
Kirpparit, vanhoihin elokuviin erikoistuneet liikkeet, eBay.
Kotimaisten elokuvien aarreaitta on tietenkin Kavi :)
Myös Arte.tv on aarreaitta :)
Minulla on Paistetut, vihreät tomaatit dvd, mutta en luovu. Yksi lempielokuviani.
Kotimainen Veturimiehet heiluttaa.
En ole löytänyt.
Kiitos vinkeistä, pitää alkaa tutkimaan. Ja kyllä, DVD-soitin on hankinnassa jo senkin takia kun lapset haluaa nähdä meidän häistä kuvatun videon
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Paistetut, vihreät tomaatit dvd, mutta en luovu. Yksi lempielokuviani.
Miksi luopuisitkaan kun niitä on huuto-netissä myynnissä yli 20 kpl.
Torrent peliin niin löytyy käytännössä melkein kaikki, ainakin ulkomaalaiset elokuvat,samoin sarjat.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt.
Et taida olla työelämässä? Noin huonoilla hakutaidoilla ei pärjää edes klapien hakkaajana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan nähnyt tuota elokuvaa! Pitäisi kyllä joskus katsoa se.
movieparadise.org: löytyy varmaan kaikki AP:n elokuvista
Vierailija kirjoitti:
Araknofobia, ei löydy mistään.
Haluaisitko mieluummin vhs:n vai dvd:n? Ja paljonko maksat?
-winner-
Kirpparilta turha etsiä mitään parempia elokuvia ja kaikki lähinnä tusina tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Löysin tieni Viaplayhin ja vuokrasin sieltä joten ei kiitos 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Löysin tieni Viaplayhin ja vuokrasin sieltä joten ei kiitos 😁
Eli et halunnut sitä alunperinkään, no mikäpä Vauvalaisen arjessa realismia onkaan, kunhan trollailette.
-winner-
Tanskalainen Nils Malmrosin ohjaama Tiedon puu. Teini-ikäisiä näyttelijöitä kuvattiin kahden vuoden ajan. Tarina sijoittuu 50-luvulle, mutta leffa on tehty kasarin alussa. Se esitettiin Suomessa tv:ssä syksyllä 1986, jolloin olin 7. luokalla. Muistan, että oli hämmentävä ja kiinnostava katselukokemus, kun näyttelijät tosiaan olivat oman ikäisiä, ja jotkut kohtaukset olivat aika rohkeitakin.
Soy lentis green, they live ja timemachine ei löydy mistään... Ei edes kirjastosta... Sensuuri elää ja voi hyvin