Kelan Nuotti-valmennus syrjäytyneille miehille,
Kommentit (69)
Ei ollut paljon valmennuksia 90-luvun lamassa. Ei edes nettiä eikä kännyköitä nuorilla. Televisiossa kolme kanavaa.
Silloin oli vähän pakko työntää nokkansa ovesta ulos tai tuli hulluksi. Nykyään on paljon helpompaa mökkiytyä, kadota someen, pelaamaan, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään apua, tapaamiset valmentajan kanssa oli lähinnä jotain kaupassa tai kahvilla käyntiä, mitään oikeaa apua en tuosta saanut.
Eikö syrjäytynyt ole, ettei liiku edes kaupassa/missään
Syrjäytynyt on ihminen joka ei ole töissä tai koulussa tai missään muussa yhteiskunnan toiminnassa mukana.
Näissä on yleensä se vika ettei kohderyhmiä ole määritelty oikein. Palveluita tarjotaan niille joille ne ei anna mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on yleensä se vika ettei kohderyhmiä ole määritelty oikein. Palveluita tarjotaan niille joille ne ei anna mitään.
Olin asunnottomana niin tuputettiin lääkäriä (en ollut sairas), AA:ta (en juonut), pappia (olen ateisti) mutta mitään konkreettista oli vaikea saada esim.asunnon saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin asunnottomana niin tuputettiin lääkäriä (en ollut sairas), AA:ta (en juonut), pappia (olen ateisti) mutta mitään konkreettista oli vaikea saada esim.asunnon saamiseen.
No mutta 3 neljästä organisaatiosta voi nyt kehuskella palavereissaan kuinka tuotakin yhtä hankalaa tapausta on niiiiiin yritetty auttaa kaikin mahdollisin voimin.
Avusta ei tietenkään ollut mitään hyötyä mutta näin tämä sosialistinen järjestelmä nyt vaan toimii.
onko ollut apua siitä, oletteko olleet siinä ?
- Olin Nuotti valmennuksessa. Mukava naisvalmentaja. Minun ongelma oli sen verran monimutkainen, ettei pystynyt auttamaan. Tehtiin lista vahvuuksista. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta 3 neljästä organisaatiosta voi nyt kehuskella palavereissaan kuinka tuotakin yhtä hankalaa tapausta on niiiiiin yritetty auttaa kaikin mahdollisin voimin.
Avusta ei tietenkään ollut mitään hyötyä mutta näin tämä sosialistinen järjestelmä nyt vaan toimii.
Mikä sosialistinen järjestelmä? 2/3 on vapaaehtois/uskonnollisia porukoita. Kuulostaa enemmän siltä että markkinaliberaalilla järjestelmällä ei ole apua antaa ja siksi yhteiskunnan ulkokehä yrittää edes jotain.
Kyllä, näillä syrjäytyneillä ovat vanhemmat ja lähipiiri epäonnistuneet. Se ei paljoa häkkiä heilauta kun joku tuntematon auttaa verrattuna siihen, että vanhempia olisi oikeasti kiinnostanut. Vaikka kyllä sekin jo viestin lähettää, että yhteiskuntaa kiinnostaa miten sinä pärjäät, ja että sinä olet tervetullut osa sitä.