Paha olo
Minulla on selittämätön paha olo ja väsymys. Tuli riitaa siivoojien kanssa. Tuntuu, että kotini on huonon energian pilaama.
Onko kellään suositella hyvän mielen siivoojia? Ehkä yksityisyrittäjä? En halua mitään riistofirmaa.
Kommentit (12)
Eilen kävi siivoojat, jotka unohtivat siivota. Heidän jälkeensä siivosin kämppää 2,5 h.
Tuossa olisi palveluideaa. Hyvää tuulta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Osta robotti-imuri...
Eh. Ikkunat pitää pestä. Olisin tarvinnut taukoa siivoomisesta. Meni tappeluksi tuokin.
No nyt en maksa laskua kokonaan. Otin kuvia pölymopista ja lattiakaivosta. Mitään ei ole siivottu.
Heillä on kuulemma erillaisia siivouksia. On muuttosiivous, suursiivous jne. Mikä siivous se on kun lattioita ei pyyhitä tai lattialistoja? Kuulemma eivät saa pyyhkiä tasoja, jossa on esineitä. Esineet pitää asiakkaan poistaa. Puhdas pöytä on aika helppo itsekin pyyhkiä.
Vein matot ja kaikki tekstiilit vielä ulos. Pois tieltä. Otin vapaapäivän. Sen kun olisi mopannut suoraa lattiaa. Kämpässä haisi siivousaine, kun tulin eteiseen. Sen oli mopannut hajuaineella oikein kunnolla. Puhtaan tuoksu 😐
Kun kävin sanomassa, että nyt ei ole kyllä pölyjä pyyhitty, niin tulivat tekemään uudestaan. Siis kyselivät, että mistä pitää pyyhkiä. Näytin kohtia. En nyt kehdannut paljon, kun mies kyttäsi kelloa. Olen kuulemma hyväksynyt siivouksen.
Oikeastaan vähän joka kohta oli jäänyt siivoamatta.
Ja siiis alkuperäisen tarjouksen lasku on noin 800 €. En todellakaan aio maksaa kuin puolet.
Olen aika höveli, mutta nyt meni liian pitkälle.
Olikohan toinen siivoojista jotenkin mt- ongelmainen tai autisti? Mikään muu ei selitä sitä. Hän ei ilmeisesti ymmärtänyt, miten pitää siivota. Nuori tyttö. Ei vissiin ole koskaan pyyhkinyt lattioita.
Sellaisia reiluja siivousfirmoja, jotka tekeväy hyvällä mielellä töitä. En jaksa vihaisia ja kärttyisiä ihmisiä.