Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, miehen outo vastaanväittäminen suistaa koko suhteen raiteilta

Vierailija
07.04.2025 |

Alkuihastumisen ja ns. ruusuilla tanssimisen jälkeen suhteemme on toiminut semi hyvin, mutta nyt mieheni päähän on pinttynyt kummallinen ja aivan typerä asia, josta hän huomauttaa minulle alati. 

Tosiaan, mies on erittäin sporttinen. Olen kertonut lempiruuakseni hampparin, minkä pitäisi olla ok. Enhän minä hamppareita joka päivä syö, ehkä kerran kuukaudessa. Kuitenkin miehelle asia oli jotenkin yllätys. En edes ole mitenkään ylipainoinen ja olen hyvässä kunnossa ikäisekseni, mutta mies se vain jaksaa nykyään jankata minulle, kuinka tärkeää terveellinen elämä on. Pelkääkö hän, että lihoan? Minusta tämä alkaa mennä jo yli. Ajattelin käydä syömässä hesessä työpaikan lounaan sijaan, mutta miehenikin sitten änki mukaan, kun on samassa kaupungissa töissä. Lopulta maanitteli minut tilaamaan salaattia. Enkö edes kerran kuussa saa syödä kerroshampurilaista?

Ei mies taidakaan olla niin järkevä kuin ajattelin. Ei minun varmaan kannata jäädä pakkomielteisen äijän kanssa suhteeseen. Eniten ihmettelen sitä, että mies vei minut treffeillä pitsalle. Nyt alta aikayksikön on alkanut kammoksumaan pitsaa, makkaroita, ja etenkin hamppareita. 

Mitä teen? Onko suhde tämän arvoinen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että lihot. Ei sitä sun terveys kiinnosta.

Ei hampurilaisella kerran kuussa ole mitään väliä jos syö muuten suht terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi