Millaisella treenillä tulee sellainen iso peppu?
En siis itselle halua sellaista, mutta mietin vaan, kun oma pylly on pienentynyt ja kiinteytynyt treenatessa eikä suinkaan kasvanut.
Kommentit (28)
Treenin jälkeen kahvi ja pulla. Illalla jätskiä ja sipsejä.
Sellainen iso perä tulee varmaan niin., että on lihava alun perin ja sitten treenaa muun kropan. Se jättiperä syntyy siinä sivussa. Ja jos on ns. päärynäkroppa.
Niillä on kai kohottavat housut osalla ja joku toppaus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt, että onko joku toppaus kyseessä. Ap
Jos haluat pelkästään ison niin syömällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat pelkästään ison niin syömällä.
Tarkoitan niitä jotka treenavat salilla ja saavat ison pyllyn. Ap
Mulla on ihan geeneissä saatu iso peppu
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan geeneissä saatu iso peppu
Onko lihaksikas?
Ei millään, jos sitä ei ole luonnostaan. Mulla kans treenillä pienentynyt entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Osalla on silikoniperseimplantit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla on silikoniperseimplantit.
Huh huh
Käyn naistensalilla, ja siellä uusi porraskone näyttää olevan nuorten naisten suosiossa. Niitä on vain yksi ja siihen jonotetaan (vaikka salilla muuten todella väljää). Osa tekee koko treenin vain sillä. Ymmärtääkseni liittyy tähän peppujuttuun, käytännössä siis sama jos kipuaisit alaspäin meneviä rullaportaita vaihtelevalla vastuksella.
Itse käytän porraskonetta, jalkaprässiä ja kyykkään.
Ei kannata. Iso perse näyttää huonolta.
Isoilla painoilla jalkaprässiä, niin peppu on kyllä kasvanut tosi paljon.
Pitää olla jo lähtökohtaisesti sopiva ruumiinrakenne ja tehdä salilla paljon pakaraliikkeitä eli juurikin tuota porraskonetta, yhden jalan kyykkyjä, hip thrustia jne.
Itse ainakin olen niin sirorakenteinen ja matalapakarainen, etten saisi sellaista millään.
Istut päivästä toiseen 12 tuntia paikoillaan ja syöt rasvaista ruokaa. Kyllä leviää.