Tuottaako sinulle iloa ja mielihyvää nähdä huomattavan pulleita ihmisiä esim. uimahallilla?
Kommentit (9)
Suurin osa on omilla typerillä valinnoillaan siinä tilassa.
Kyllä. Uinti on hyvä liikuntamuoto, joka ei rasita niveliä. Uimisesta ja saunomisesta tulee myös hyvä olo.
Kaikilla on oikeus olla näkyvillä sellaisina kuin ovat. Kehorauhaa.
Minulle eri ihmisten kehot eivät tuota mitään tunteita. Tykkään käydä uimassa ja uimahallin saunassa on kyllä hyvä fiilis.
Tuottaa iloa. He harrastavat liikuntaa jonka vuoksi terveydentilansa on paljon parempi kuin jos itselleen painoonsa vedoten jäisivät kotiin. Vierestä katselleena tiedän kuinka raskasta liikunnan aloittaminen voi olla.
Uimahalleissa on myös nähty sellaista että liikunnan aloittanut lähtee muuttamaan elämäntapojaan jolloin kilot vuosien kuluessa vähenevät. Se tuottaa katsojassa vielä enemmän iloa.
M60
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on omilla typerillä valinnoillaan siinä tilassa.
no minkä mä sille voin jos toinen ihminen syö epäterveellisemmin?
Ei, eikä normaalipainoisten tai hoikkien näkeminen.
Ei tuota, mutta tajuan taas hetken aikaa, että oma vartaloni on oikeasti todella upea vaikka näen siinä pelkkiä virheitä. Pitäisi varmaan taas käydä uimahallissa..
Ei tuota mitään tunteita. En kiinnitä moisessa mittakaavassa huomiota muihin ihmisiin, minulle on aivan se ja sama minkä kokoista- ja näköistä ihmistä siellä liikkuu. Itseeni lähinnä kiinnitän huomiota.
Ei, ainostaan surua ja huolta, myötähäpeää.
Mitä nuorempi sen pahempi! Tuhoavat oman elämänsä monin tavoin