Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet ja alkoholi

Vierailija
06.04.2025 |

Miten teillä vaikuttaa alkoholi, kun vaihdevuodet jyllää? Itselleni oli pieni järkytys, kun en ollut ottanut alkoholia lainkaan tänä vuonna ja sitten oltiin ulkona syömässä ja otin YHDEN siiderin 0,33 l j 12 cl punaviiniä ja miten huonosti nukuin seuraava yön. Heräsin varmaa 100 kertaa ja joka paikkaa kolotti. Ei todellakaan ollut sen arvoista. Kaikki oireet olivat ihan kauheat, ihankuin olisin vetänyt ihan kauheet lärvit (tai ehkä se just olis kannattanutkaan).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kombo Nyt sait sen kokea.

tsemppiä 🍀

Vierailija
2/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella huono kombo, saa juotavat olla mun osaltani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on järkyttävää, palautuminen kestää monta päivää ja alkoholi ylipäätään nousee päähän eri lailla kuin nuorena.

Vierailija
4/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on huono ja ainoa laillinen päihde. Niin järjetöntä...

Vierailija
5/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä alkoholin käyttö vähentynyt paljon keski-iässä. Kroppa ei tykkää. Esimerkiksi olin illanistujaisissa pari viikkoa sitten. Tuli otettua kohtuudella, mutta meni varmaan kolme päivää, että oli taas normaali olotila. Vielä kun itsellä on ibs, niin vatsakin oli sekaisin monta päivää. Ja tuntuu kuin jo pelkkä valvominenkin tekee krapulaisen olon. Mutta mieluummin näin päin, että alkoholin käyttö on vähentynyt huomattavasti. Ennen aina odotti kesäterassejakin, mutta ei enää. En ymmärrä kuinka jotkut 40+ ikäiset pystyvät ottamaan alkoholia joka viikonloppu.

Vierailija
6/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita hormonikorvaushoito ja alkoholi maistuu paremmalta kuin aiemmin eikä tule kipuja.

Vierailija
7/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join perjantaina viitisen lasia valkkaria ja väsynyttä on. Onneksi seuraava työvuoro vasta keskiviikkona. Kerkee palautua. Ei mulla muuta krapulaa, kipuja tai oloja ole. Juon säännöllisemmin kuin ap. Viidennet juomingit tähän vuoteen. Hauskaa oli ja maailma on taas parempi paikka elää omassa kuplassa.

N53

Vierailija
8/8 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kombo Nyt sait sen kokea.

tsemppiä 🍀

Se on ihan sama mitä juo niin määrä tekee krapulan. Myrkytystila on ainoa laillinen tapa päihtyä. En pysty ymmärtämään tuota "logiikkaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi