Miehen exä
Oon tapaillut pari kk miestä, jonka kanssa meillä menee hyvin ja ollaan puhuttu jo tulevaisuudestakin vähän.
MUTTA sitten on se ex... mies on exänsä kanssa kaveri edelleen, ovat hyviä kavereita. Ei yhteisiä lapsia. Eronneet ehkä 6 kk sitten. Heillä on, mitenköhän kuvailisin, syvä yhteys ja juttelevat ja tukevat toisiaan vieläkin.
Minullakin on miespuoleisia ystäviä mutta ei exissä.
Jotenkin mun on vaikeaa osata suhtautua tuohon heidän ystävyyteen ilman mustasukkaisuutta, vaikka ollaan asiasta keskusteltu ja ystävyys on se mitä heidän suhteestaan on jäljellä.
Miten pääsen mustasukkaisuudesta yli ja vaan luotan??
Kommentit (8)
Kokemusta on aikalailla samanlaisesta tilanteesta. Mies tapaili selän takan vielä eksää ja jäin toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olis mun mies jolla on syvä yhteys exään. Miksi sitten erosivat..?
Halusivat elämältä eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on aikalailla samanlaisesta tilanteesta. Mies tapaili selän takan vielä eksää ja jäin toiseksi.
Mä en usko sitä, ja toisaalta haluaisin sanoa että valitse, mutta kun itsellänikin on hyviä miespuoleisia ystäviä niin tuntuu tekopyhältä
En tiedä. Jos se häiritsee, ehkei voi olla yhdessä. Tai jos tottuu, sitten en tiedä. Kumpi heistä jätti toisen. Jos nainen jätti, roikkuuko mies tai toisinpäin. Ne tuntuvat roikkuvan toisissaan haavoittuneena erostako vai tunteita, vai platoninen - eivät uskalla loukata toista siirtymällä eteenpäin? Eikö heidän perhe tue. Siirtyikö mies liian äkkiä uuteen elämään, kun vanha oli käsittelemättä vai menikö jo. Miksi kavereissa pitäisi olla noin tiivis sydänystäväkontakti, ei kaikilla naisillakaan ole.
Ei sun tarvi päästä mustasukkaisuudesta yli. Mies tapailee sua, mutta exä on hänelle koti ja turvasatama. Ehkä hiipuu ajan kanssa, ehkä ei, mutta mies on edelleen kiinni exässä.
Ei olis mun mies jolla on syvä yhteys exään. Miksi sitten erosivat..?